نیوز سیتی!
03 فروردین 1402 - 22:37

بهره مندی ۱۱ هزار و ۴۸۹ مسافر از خدمات بشردوستانه در خراسان جنوبی

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: جوانان هلال احمر در پست‌های خدمات بشردوستانه به ۱۱ هزار و ۴۸۹ نفر از هموطنان و مسافران نوروزی خدمات امدادی و بشردوستانه ارائه کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، مجتبی ابوالقاسمی‌ افزود: چهار اکیپ هلال احمر در قالب طرح سحاب «سفیران حمایت‌های امدادی و بشردوستانه» و هشت ایستگاه سلامت و ایمنی به مراجعه‌کنندگان خدمات گوناگونی را ارائه می‌کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون هزار و ۳۹۶ نفر از خدمات و مهارت‌های امدادی سحاب بهره‌مند شده‌اند گفت: از ابتدای اجرای طرح تاکنون ۴۳۶ نفر از فضای خیمه‌های نماز استفاده کرده‌اند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین چهار هزار و ۸۰۰ نفر از خدمات ایمنی و سلامت، هزار و ۹۷۰ نفر از فضای دوستدار کودک و هزار و ۱۲۲ نفر از خدمات پویش بهرفت بهره‌مند شده‌اند.

وی توزیع اقلام زیست‌محیطی را ۵۴۰ مورد و مخاطرات زیست مورد را ۴۲۰ مورد عنوان کرد و گفت: در مجموع تیم‌های هلال احمر حوزه جوانان هلال احمر در این استان برای بیش از ۱۱ هزار نفر از هموطنان خدمات امدادی و بشردوستانه ارائه دادند.

ابوالقاسمی بیان کرد: از آغاز اجرای طرح خدمات امدادی نوروزی تاکنون، آموزش‌های امدادی و سلامت سفر به ۸۰۵ نفر ارائه شده است.

پایان پیام/۳۶۳۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1106846

مهمترین اخبار ایران و جهان: