نیوز سیتی!
16 اسفند 1401 - 01:04

تخریب خودروهای لوکس به خاطر اختلاف شخصی/ متهم دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری عامل تخریب سه دستگاه خودروی لوکس در شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: متهم، دلیل این اقدام خود را اختلافات شخصی با شکات اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از پلیس استان سمنان، سرهنگ علی کریمی، فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: در پی تماس سه نفر با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تخریب خودروهای شخصی و لوکس آنان توسط فردی ناشناس، موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی به انجام اقدامات خاص پلیسی توسط مأموران اشاره کرد و افزود: سرانجام در پی سرنخ‌هایی که به دست آمد، متهم شناسایی و در یک عملیات پیچیده در مخفی‌گاهش دستگیر شد و در بازجویی پلیس، انگیزه خود از انجام این کار را اختلافات شخصی با شکات اعلام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از معرفی متهم به مراجع قضایی خبر داد و گفت: امنیت و آسایش مردم خط قرمز پلیس است و کسانی که بخواهند به هر نحوی آن را خدشه‌دار کنند، با برخورد سخت و قاطع مأموران انتظامی مواجه خواهند شد.

کریمی با تأکید بر همکاری مردم با پلیس در امنیت جامعه خاطرنشان کرد: ارتباط مردم با پلیس از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ باعث سرعت در کشف جرم و دستگیری متهم نخواهد شد.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1078090

مهمترین اخبار ایران و جهان: