نیوز سیتی!
15 اسفند 1401 - 20:27

زمینه فعالیت زنان در همه عرصه‌ها فراهم است/ لزوم حمایت از کسب‌وکارهای خانگی

امام جمعه جیرفت گفت: بر خلاف طرح و برنامه‌های دشمنان ایران اسلامی، زمینه فعالیت بانوان در همه عرصه‌ها فراهم بوده و بانوان ما در همه عرصه‌ها فعال هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، دومین نمایشگاه دستاوردهای مشاغل خانگی بانوان جنوب کرمان امروز با حضور امام جمعه، فرماندار، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مردم و مسؤولان افتتاح شد.

حجت‌الاسلام میثم تارم امام جمعه جیرفت در مراسم افتتاح این نمایشگاه با اشاره به فعالیت بانوان در تمام عرصه‌ها در ۴۴ سال انقلاب اسلامی، گفت: بر خلاف طرح و برنامه‌هایی که اخیرا به‌منظور ضربه زدن به نظام و انقلاب از سوی معاندین القاء شده، زنان در انقلاب اسلامی همواره در همه عرصه‌ها فعال هستند.

 وی این نمایشگاه را نمونه‌ای از فعالیت زنان در عرصه اجتماع عنوان کرد وگفت: برپایی چنین نمایشگاه‌هایی برای معرفی توانمندی بانوان بسیار قابل تقدیر است.

 احمد بلندنظر فرماندار جیرفت نیز اظهار داشت: بانوان در نظام جمهوری اسلامی در بیشتر امور پیشرو هستند و چه بسا در بسیاری امور از مردان پیشی گرفته‌اند.

سمانه کوهستانی عضو شورای اسلامی شهر جیرفت نیز در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه، گفت: افتخار داریم دومین‌ نمایشگاه دستاوردهای خانگی بانوان جنوب کرمان را با همکاری اعضای محترم شورای شهر و شهرداری جیرفت برگزار می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه این‌ نمایشگاه ۵۰ غرفه دارد که در همه غرفه‌ها دستاوردها و تولیدات خانگی بانوان عرضه می‌شود، افزود: از مردم می‌خواهیم با بازدید از این‌نمایشگاه، از این کسب‌وکارهای کوچک حمایت کنند.

به گزارش فارس ، نمایشگاه دستاوردهای بانوان جنوب کرمان تا ۱۷ اسفند ماه در پارک ولیعصر(عج) جیرفت از ساعت ۱۶ تا ۲۲ پذیرای مردم است.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1077690

مهمترین اخبار ایران و جهان: