نیوز سیتی!
16 اسفند 1401 - 11:16

فرماندار بوشهر: مسمومیت دانش آموزان در بوشهر صحت ندارد

فرماندار بوشهر گفت: برخی شایعات در فضای مجازی مبنی بر مسمومیت دسته‌جمعی دانش آموزان در استان منتشر شده که صحت ندارد و خوشبختانه تا به امروز موردی از مسمومیت دانش‌آموزان در استان گزارش نشده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، صالح رحیمی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بوشهر با اشاره به برخی شایعات مطرح شده در فضای مجازی نسبت به مسمومیت دانش آموزان برخی مدارس بوشهر اظهار داشت: برخی شایعات در فضای مجازی مبنی بر مسمومیت دسته‌جمعی دانش آموزان در استان منتشر شده که صحت ندارد و خوشبختانه تا به امروز موردی از مسمومیت دانش‌آموزان در استان گزارش نشده است.

وی افزود: در حال حاضر تمام معلمان و دانش آموزان مدارس اعلام شده در سلامت کامل هستند؛ متاسفانه برخی به دنبال شایعه پراکنی و ایجاد ترس در میان خانواده دانش‌آموزان هستند اما خوشبختانه هیچ مشکلی وجود ندارد.

فرماندار بوشهر بیان کرد: کتبا به آموزش و پرورش شهرستان اعلام شده است که در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک به‌سرعت پیگیری‌های لازم انجام بگیرد.

رحیمی در خصوص آب و برق مدارس گفت: در خصوص بدهی آب و برق مدارس شهرستان بوشهر به شورای آموزش و پرورش استان اطلاع و نامه نگاری لازم انجام خواهد گرفت و در این زمینه تصمیم گیری می‌شود.

فرماندار بوشهر اضافه کرد: در زمینه مشکلات فاضلاب مدارس، نوسازی مدارس موظف هست مدارسی که جدید التاسیس هستند یا ساخته می شوند به تعهدات خود در خصوص اجرای فاضلاب اقدام کنند.

رحیمی گفت: در زمینه اسکان مسافران نوروزی تعداد ۶۳ مدرسه و ۶۳۰ کلاس درس در اختیار مسافران نوروزی قرار خواهد گرفت و آنجا اسکان خواهند یافت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1078690

مهمترین اخبار ایران و جهان: