نیوز سیتی!
16 اسفند 1401 - 19:17

«تبیین امید» کلید واژه مراسم نیمه شعبان است

شاهرود- مسئول دفتر تبلیغات اسلامی بیارجمند با بیان اینکه «تبیین امید» کلید واژه مراسم نیمه شعبان است، گفت: انتظار با امید افزایی عجین است و باید جوانان ما این موضوع را بیش از پیش بدانند.

حجت الاسلام حسین باقری در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه فضای شهر بی ارجمند همزمان با نیمه شعبان، فضایی شاد، متنوع و معنوی است و مسئولان خدمات شهری و هیئت‌های مذهبی سراسر شهر را آذین بندی کرده‌اند، تاکید کرد: مردم نیز با همت خود توانسته‌اند فضای خوبی را در محلات ایجاد کنند.

وی افزود: همچنین در تمام مساجد شهر بی ارجمند مراسم نیمه شعبان امشب همزمان با شب میلاد مسعود منجی عالم بشریت برگزار خواهد شد.

مسئول دفتر تبلیغات اسلامی بی ارجمند همچنین با بیان اینکه مراسم احیای شب نیمه شعبان نیز در مسجد المهدی (عج) با حضور مردم ولایتمدار بی ارجمند برگزار خواهد شد، افزود: فردا و در روز ولادت امام زمان (عج) نیز ایستگاه صلواتی هم صبح و هم بعد از ظهر در معابر اصلی شهر بی ارجمند به همت هیئت‌های مذهبی برپا خواهد شد.

باقری با بیان اینکه به خصوص ایستگاه صلواتی ویژه.ای در مسجد ملازینب (س) برپا خواهد شد، تاکید کرد: ویژه برنامه شام ولادت در سالن مدیریت بحران بی ارجمند با حضور باشکوه مردم برگزار می‌شود.

وی همچنین درباره ضرورت تبیین مهدویت در جامعه بیان کرد: همان‌طور که دشمنان و تئوریسین‌های آمریکایی نیز درباره اسلام بیان داشتند که شیعه دو بال سبز انتظار و سرخ شهادت دارد که شیعه به واسطه عقبه خود یعنی شهادت امام حسین (ع)، استقامت و پایداری و به واسطه انتظار یعنی ظهور حضرت مهدی (عج) امید به پیروزی مستضعفان دارد.

مسئول دفتر تبلیغات اسلامی بیارجمند همچنین با بیان اینکه تبیین ما در جشن مهدویت در امید به جوانان است، ابراز کرد: دشمنان در پی شبهه افکنی و القای ناامیدی و ناکارآمدی نظام و دین است و ما به واسطه این جشن‌ها به مردم و خصوصاً جوانان می‌گوئیم که دین و نظام ما کارآمد است و به واسطه نشر معارف دین بر تمام مشکلات فائق خواهیم آمد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1079890

مهمترین اخبار ایران و جهان: