نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 16:11

افتتاح طرح‌های راهداری اهر با اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومانی

اهر- مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی از افتتاح طرح‌های راهداری اهر با اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، اروجعلی علیزاده ظهر امروز جمعه در آئین افتتاح پروژه زیرگذر ورودی شهر اهر با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: عملیات اجرایی پروژه زیرگذر ورودی شهر اهر در سال ۹۸ شروع و به دلیل محدودیت در تأمین اعتبار با روند کُند پیش می‌رفت، خوشبختانه با تأمین اعتبار از محل اعتبارات سفر ریاست‌جمهوری این پروژه نیز نهایتاً با اعتبار ۳۵ میلیارد تومانی به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی افزود: تقاطع کمربندی جنوبی با بزرگراه اهر-تبریز از جمله نقاط حادثه‌خیز بود، که بر حسب نیاز احداث چنین پروژه‌ای برای رفع حوادث ضرورت داشت.

وی از آسفالت‌ریزی ۳۰ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان اهر در سال‌جاری خبر داد و گفت: همچنین در سال‌جاری ۴۰ کیلومتر از راه‌های شریانی شهرستان اهر آسفالت‌ریزی شده است.

علیزاده بابیان این‌که روشنایی گردنه‌های گویجه‌بئل و سامبران به‌طول ۳ کیلومتر تأمین شد، ابراز داشت: جمعاً برای پروژه‌های روشنایی گردنه‌ها، آسفالت‌ریزی راه‌های روستایی، زیرگذر ورودی شهر و اصلاح روکش آسفالت راه‌های شریانی شهرستان اهر ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1031802

مهمترین اخبار ایران و جهان: