نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 14:05

اعمال محدودیت ترافیکی در مسیرهای سه‌گانه راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر رشت

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی در مسیرهای سه‌گانه راهپیمایی ۲۲ بهمن خبر داد و گفت: محدودیت‌های ترافیکی از ساعت هشت صبح روز شنبه ۲۲ بهمن‌ماه تا پایان مراسم راهپیمایی در میادین اصلی همه شهرهای گیلان اعمال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، امیر طالبی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی در مسیرهای سه‌گانه راهپیمایی ۲۲ بهمن در رشت اعمال می‌شود، اظهار کرد: محدودیت‌های ترافیکی از ساعت هشت صبح روز شنبه ۲۲ بهمن‌ماه تا پایان مراسم راهپیمایی در میادین اصلی همه شهرهای گیلان اعمال می‌شود. 

وی با اشاره به جزئیات محدودیت‌های ترافیکی در شهر رشت گفت: محدودیت ترافیکی در سه مسیر تعیین شده برای راهپیمایی در شهر رشت به سمت میدان شهدای ذهاب (شهرداری) به قرار زیر اعمال خواهد شد. 

به گفته رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان، مسیر سپاه پاسداران- میدان پاسداران-میدان فرهنگ- خیابان امام خمینی (ره) -پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب، مسیر ورزشگاه شهید عضدی – خیابان نامجو – خیابان حافظ -چهار راه قدس-خیابان امام خمینی (ره) – پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب و مسیر بقعه دانای علی- خیابان طالقانی-خیابان معلم- میدان مادر- خیابان سعدی- پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب مسیرهای سه‌گانه است که محدودیت‌های ترافیکی در آن اعمال می‌شود. 

طالبی با بیان اینکه رانندگان می‌توانند از مسیرهای جایگزین تعیین شده برای تردد استفاده کنند، افزود: همشهریان از پارک خودرو در این مسیرها قبل از آغاز محدودیت‌های ترافیکی خودداری کنند، زیرا خودروهای متوقف شده در این مسیرها با خودروبر منتقل خواهند شد. 

وی با تاکید بر اعمال محدودیت‌های ترافیکی در سایر شهرستان‌های گیلان در روز ۲۲ بهمن تصریح کرد: محدودیت ترافیکی در سایر شهرهای استان نیز با همکاری مردم و پلیس اجرا می‌شود، لذا شهروندان با ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری کنند و از اصرار برای تردد در مسیرهایی که زمان برپایی مراسم راهپیمایی ممنوعیت تردد دارند خودداری کنند. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1031402

مهمترین اخبار ایران و جهان: