نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 14:52

۲۲ بهمن روز تجلی وحدت و همبستگی ایران است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: ۲۲ بهمن روز تجلی وحدت و همبستگی ایران است و باید کاری کنیم که دشمن با دیدن این همبستگی ها نا امید شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در خطبه‌های نماز جمعه ظهر امروز بجنورد اظهار کرد: فردا یوم الله ۲۲ بهمن است و مردم مجددا با حضور خود با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق خواهند کرد.

وی گفت: امام مردم را با سیره ائمه به انقلاب دعوت کردند و مردم نیز انقلاب را از مساجد و حسینیه‌ها آغاز کردند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی افزود: امام در سخنان خود می‌فرمودند، مردم ما از مردم زمان پیامبر بهتر هستند که این خود نشانه ای از مردمی بودن و دینی بودن انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: با این انقلاب مردم استقلال را به دست آوردند و پیشرفت‌هایی قابل توجهی در حوزه های مختلف پیدا کردند.

حجت‌الاسلام نوری تصریح کرد: فردا در ۲۲ بهمن باید دوباره شعارهای اول انقلاب را تکرار کنیم، شعار استقلال، شعار عزت، شعار آزادی و شعار تنفر از استبداد و وابستگی را باید سر دهیم.

وی بیان داشت: ۲۲ بهمن روز فریاد زدن علیه دشمنان و کسانی که برای مردم مشکل ایجاد کردند.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی با ارتشیان عزیز فرمودند که باید از انقلاب آفت زدایی شود، یکی از آن آفت ها تفرقه است که باید یک لحظه هم به تفرقه و نفاق فکر نکنیم.

وی گفت: زمانی که همه در مقابل دشمن مشترک هستیم نباید با همدیگر تفرقه داشته باشیم و هر کسی که ایجاد اختلاف ایجاد کند در زمین دشمن است و به دشمن کمک می‌کند.

حجت‌الاسلام نوری افزود: ۲۲ بهمن رو تجلی وحدت و همبستگی ایران است و باید کاری کنیم که دشمن با دیدن این همبستگی‌ها نا امید شود.

پایان پیام/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1031546

مهمترین اخبار ایران و جهان: