نیوز سیتی!
22 اسفند 1401 - 14:58

انتقال ۳ هزار متر لوله جهت آبرسانی به مزارع شه بابک بشاگرد

پیگیری های اخیر دهیاری و شورای روستای شه بابک باعث انتقال ۳ هزار متر لوله جهت آبرسانی به مزارع و باغات شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، روستای شه بابک از توابع بخش مرکزی شهرستان بشاگرد را باید یکی از قطب های کشاورزی این منطقه یاد کرد روستایی که همراه با  آبادی های اطرافش در زمینه تولیدات باغی و خرما و همچنین سیر و عسل به شهرت خوبی دست یافته است

به گفته شاهویی دهیار روستای شه بابک، قول مسئولان و پیگیری استاندار عملی شد و ۳ هزار متر لوله به این روستا منتقل شده است.

دهیار شه بابک با تقدیر از استاندار و همچنین دیگر عوامل اجرایی شدن این طرح از جمله فرماندار بشاگرد بیان داشت: در  خصوص مشکل زمین های کشاورزی این منطقه مشکل اصلی کمبود لوله جهت انتقال آب از رودخانه و چشمه ها به زمین های کشاورزی بود که بعداز دستور استاندار و بازدید میدانی مدیرکل جهادکشاورزی، 3 هزار متر لوله به دهیاری روستا تحویل شد.

شاهویی همچنین عنوان کرد: با این اقدام  بخش عظیمی از زمین های کشاورزی شه بابک لوله گذاری خواهد شد و در سال جدید پیگیر ایجاد استخر آب جهت اشتغالزایی و رونق کشاورزی منطقه بزرگ شه بابک خواهیم بود.

به گزارش فارس، این متراژ لوله مشکل آب زمین های کشاورزی آبادی های اطراف منطقه شه بابک از جمله دونگن، سرپتک، بنکرم، جادنگ، سربشنوی، نوغاوار و وشک را حل خواهد کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1090702

مهمترین اخبار ایران و جهان: