نیوز سیتی!
06 اسفند 1401 - 17:33

۱۵۰ویژه برنامه گرامیداشت هفته جوان در استان سمنان برگزار می‌شود

سمنان- مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان بابیان اینکه ۱۵۰ عنوان برنامه گرامیداشت هفته جوان در استان برگزار می‌شود، گفت: تجلیل از جوانان برتر حوزه‌های مختلف طی این ایام در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمدتقی علوی بعد از ظهر شنبه در نشست کارگروه جوانان به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان ضمن بیان اینکه یازدهم لغایت هفدهم اسفندماه ماه سال جاری همزمان با سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) به نام هفته جوان نامگذاری شده است، ابراز داشت: به همین مناسبت اداره ورزش و جوانان استان سمنان اجرای ۱۵۰ عنوان ویژه برنامه گرامیداشت هفته جوان را برنامه‌ریزی کرده است.

وی ضمن بیان اینکه طبق روال همیشگی برنامه‌ها با غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا، رزمندگان و جانبازان آغاز می‌شود، افزود: برگزاری رویدادهای ورزشی، اجرای جشن بزرگ روز جوان، تجلیل از برترین‌های حوزه‌های مختلف، دیدار جوانان با ائمه جمعه، استفاده رایگان جوانان از سینماها و موزه‌ها و اماکن ورزشی استان در روز جوان مهمترین برنامه‌هایی که در همه شهرهای استان سمنان اجرا خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان ضمن بیان اینکه برنامه‌های شاخص نیز طی این ایام در نظر گرفته شده است، ابراز داشت: از جمله این برنامه‌ها جشنواره جوانان برتر ایران زمین خواهد بود که این افراد در ۱۲ رشته و چهار محور چهار محور فرهنگی، علمی، اجتماعی و اقتصادی انتخاب خواهند شد.

علوی ضمن بیان اینکه تجلیل از جوانان برتر نیز در دستور کار است، تصریح کرد: این افراد که در عرصه‌های مختلفی از جمله حوزه علمی ورزشی، هنری، قرآنی، فناوری و غیره نقش آفرین بودند طی مراسم ویژه‌ای مورد تقدیر قرار می‌گیرند تا این مهم بتواند سایر جوانان را نیز در این مسیر تشویق و ترغیب کند.

وی ضمن بیان اینکه هدف عمده این قبیل برنامه‌ها ایجاد و تقویت روحیه و نشاط بین جوانان استان در تمامی عرصه‌ها است، افزود: طی این هفته می‌کوشیم تا توانمندسازی جوانان و ارتقای نشاط، امید به آینده، خودباوری و هویت بخشی به آنها در رأس امور باشند تا این مهم بتواند توجه ویژه مسئولان و تصمیم‌گیران در سطوح ملی و استانی به موضوعات مربوط به جوانان را جلب و اهتمام برای رفع مسائل آنها را افزون کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1056790

مهمترین اخبار ایران و جهان: