نیوز سیتی!
29 اسفند 1401 - 10:35

برگزاری برنامه‌های متنوع همزمان با ماه رمضان در کبودراهنگ

همدان-رئیس تبلیغات اسلامی کبودراهنگ گفت: امسال برنامه جز خوانی قرآن، توزیع بسته‌های افطاری ساده، برگزاری جشن روزه اولی‌ها و اجرای نهضت تربیتی و جمعیتی بخشی از برنامه‌های شهرستان است.

حجت الاسلام روح الله رستمی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: امسال همانند سال‌های گذشته برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان برگزار خواهد شد، در این ایام اعزام مبلغ و مبلغه را به تعداد ۱۱۰ نفر را در سطح شهرستان کبودراهنگ داریم.

وی به پویش رزمایش مومنانه اشاره کرد و ادامه داد: بسته‌های افطاری ساده با همکاری گروه‌های مختلف مردمی و بعضی از هیأت امناها را در بین خانواده‌های نیازمند خواهیم داشت که در نیمه ماه رمضان جمع آوری و توزیع خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کبودر اهنگ بیان کرد: برگزاری جشن روزه اولی‌ها، اجرای نهضت تربیتی و قرآنی، نشست‌های آموزشی سبک زندگی قرآنی، تفسیر و ترجمه موضوعی قرآن کریم، از دیگر برنامه‌های این اداره در ماه مبارک رمضان است.

وی به اعزام تخصصی کنش گران جمعیت اشاره کرد و گفت: در شهرستان اعزام تخصصی کنشگران جمعیت را با حضور ۱۲ نفر مبلغ داریم که در مورد افزایش جمعیت و خود جمعیت و فرزندآوری صحبت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: امسال هم مسابقات قرآنی، جز خوانی قرآن کریم، پویش حال خوب، استفاده از ظرفیت مساجد شاخص برای برپایی محافل و مجالس قرآنی و همکاری‌های مشترک در ماه مبارک رمضان در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در دیدار با فعالان قرآنی، اجرای رزمایش کمک مومنانه با همکاری تشکل‌های دینی، هیأت مذهبی، خانه‌های قرآنی و کانون‌های فرهنگی با هدف تهیه و توزیع بسته‌های کمک معیشتی در بین نیازمندان، برگزاری میزهای مشاوره در نماز جمعه، خانوادگی و پاسخگویی به سوالات شرعی و اجرای اعتکاف رمضانیه ویژه دانش آموزان و فرهنگیان، کرسی تفسیر، برگزاری ۳۵ نشست تدبر در قرآن، جشن میلاد امام حسن (ع) از دیگر برنامه‌های این اداره در ماه میهمانی خداست.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1101446

مهمترین اخبار ایران و جهان: