نیوز سیتی!
21 اسفند 1401 - 15:33

بیانیه جدید گروه مقاومتی عرین الاسود/ راه شهدا ادامه دارد

گروه مقاومتی عرین الاسود در ارتباط با شهادت سه مبارز فلسطینی در نابلس بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز، گروه مقاومتی عرین الاسود امروز یکشنبه با صدور بیانیه ای از شهادت سه تن از مبارزانش به نام‌های «عدی الشامی» ، «جهاد الشامی» و «محمد الدبیک» خبر داد.

این گروه مقاومتی ضمن هشدار به رژیم صهیونیستی تاکید کرد که اشغالگران در محاسبات خود کاملا اشتباه می کنند و ترور مبارزان مقاومت هرگز موجب توقف مقاومت نشده و مبارزات ملت فلسطین را شعله ورتر می سازد.

صبح امروز یکشنبه نظامیان صهیونیست با ایجاد یک کمین در منطقه جیت در غرب نابلس، یک عملیات جدید ترور را به اجرا گذاشتند. در این عملیات تروریستی سه جوان فلسطینی در تیراندازی نظامیان به شهادت رسیده اند و یک جوان فلسطینی دیگر نیز بازداشت شده است.

خبرنگار نظامی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده است که این جوانان فلسطینی در ابتدا یک عملیات تیراندازی را در منطقه جیت انجام داده اند و سپس در کمین نظامی گرفتار شده اند.

گروه های مختلف فلسطینی از جمله حماس، جهاد اسلامی، جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین، جنبش مجاهدین فلسطین و کمیته های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه هایی جداگانه ضمن اعلام تبریک و تسلیت شهادت سه مبارز فلسطینی در نابلس، بر ادامه راه شهدا تا زمان بیرون راندن اشغالگران از سرزمین فلسطین تاکید ورزیدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1088502

مهمترین اخبار ایران و جهان: