نیوز سیتی!
22 دی 1401 - 09:44

آمادگی و تحرک بسیار بالای رده‌های فراجا در اجرای مأموریت‌ها

اصفهان - رئیس مرکز عملیات بازرسی فرماندهی انتظامی گفت: نتیجه نظارت‌های ستادی صورت گرفته نشان می‌دهد رده‌های فراجا از آمادگی، توان و تحرک بسیار بالایی در اجرای مأموریت‌های محوله برخوردارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار رضا رجبی در حاشیه بازدید و نظارت ستادی از یکی از یگان‌های انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: یکی از اهداف عالی نظارت ستادی آگاهی از روند امور در رده‌های پشتیبانی، اجرایی و واحدهای در حال اجرای مأموریت است و در این بازدیدها به دنبال این هستیم که ببینیم چه برنامه‌هایی اجرا شده و پیشرفت کار در درون رده‌ها به چه میزان بوده است.

وی با بیان اینکه نتیجه نظارت‌های ستادی که تاکنون صورت گرفته نشان می‌دهد که تمامی رده‌های فراجا از آمادگی، توان و تحرک بسیار بالایی در اجرای مأموریت‌های محوله برخوردارند، افزود: طبق نظرسنجی که در پایان نظارت‌های ستادی از استان‌های قبلی صورت گرفته بود تقریباً همه مدیران و کارکنان رده‌های مختلف انتظامی معتقد بودند که این نظارت‌ها تأثیرات خوبی در کیفیت کار آنها داشته و باعث تحول، تحرک و اصلاح در روندها شده است.

رئیس مرکز عملیات بازرسی فراجا نظارت‌های ستادی از رده‌های فراجا را هر ۲ سال یک بار عنوان کرد و ابراز داشت: این نظارت‌ها در طول برنامه‌های ۵ ساله توسعه بر حسب تدابیر هیئت رئیسه فراجا یک بار در اول، یک بار در وسط و یک بار نیز در آخر برنامه انجام می‌شود.

سردار رجبی در ادامه به نظارت ستادی از پلیس اصفهان اشاره کرد و گفت: در بازدیدهایی که طی دو روز گذشته از برخی رده‌های انتظامی استان اصفهان از جمله یگان ویژه این استان داشتیم حاکی از این بود که روندها در این رده‌ها بسیار خوب است و آمادگی و هوشیاری نیروها نیز کاملاً بالاست و دارای توانمندی بالایی هستند.

وی ادامه داد: همچنین برنامه‌های سالیانه‌ای که به رده‌های انتظامی استان ابلاغ شده بودند به نحو مطلوبی اجرا شده و هیچ گونه عقب ماندگی در برنامه‌های سالیانه رده‌های مختلف نداشتیم.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: گزارش‌هایی که تا کنون توسط تیم‌های نظارت ارائه شده نیز حاکی از این است که آمادگی پلیس استان اصفهان بسیار بالاست و توان و تحرک بسیاری خوبی دارد.

سردار رجبی به عملکرد فرماندهی انتظامی استان اصفهان در مدیریت اجتماعات و مقابله با اغتشاشات در فتنه اخیر اشاره کرد و گفت: ارزیابی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که مجموعه انتظامی استان اصفهان به ویژه یگان ویژه این استان خوب درخشیده و با اقتدار توانستند این مأموریت را به سرانجام برسانند و آرامش و امنیت پایدار را به بهترین شکل ممکن در این استان حاکم کنند که جا دارد تا ضمن خداقوت به تمامی نیروهای انتظامی این استان و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۴ شهید مدافع امنیت به ویژه شهید یگان ویژه اصفهان سرهنگ «اسماعیل چراغی» از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی آنان نیز قدردانی کنم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 972146

مهمترین اخبار ایران و جهان: