نیوز سیتی!
09 دی 1401 - 15:36

انقلاب اسلامی به زنان کرامت و هویت بخشیده است

نیر - امام جمعه نیر گفت: انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف به شخصیت زنان کرامت و هویت بخشیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام آیت نعمتی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان نیر با گرامیداشت حماسه ۹ دی اظهار کرد: ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بود.

وی با اشاره به بازی دوگانه اروپا خاطرنشان کرد: بازی دوگانه اروپا با ایجاد جنگ روانی برعلیه ملت ایران بخصوص آلمانی‌ها ایجاد شده اما آلمانی‌ها بدانند جنایات آنها در ارسال تسلیحات شیمیایی به عراق در بمباران سقز و قصرشیرین فراموش نخواهد شد.

امام جمعه نیر ممنوعیت نصب اپلیکیشن چینی تیک تاک برای کارمندان آمریکا با هدف ایجاد امنیت در کشورشان را یادآور شد و از دولت خواست؛ شبکه ملی اینترنت را سریع راه اندازی کند و به هیاهوی غرب در خصوص تبلیغات اپلیکیشن اینستاگرام و واتساپ هیچ توجهی نکند.

نعمتی به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف به شخصیت زنان کرامت بخشیده است.

امام جمعه نیر از دولت خواست؛ با یک برنامه‌ریزی منسجم و زیربنایی برای محقق ساختن اقتصاد مقاومتی که لازمه پیشرفت کشوراست با روحیه جهادی و مدیریت جهادی مشکلات اقتصادی را حل کند و با مردم صادقانه گفتگو کند.

نعمتی با تقدیر از بنیاد مسکن و راه و شهرسازی نیر در تسریع روند ساخت مسکن ملی گفت: از کار خارق ث‌العاده مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره صندوق قرض‌الحسنه قدس شهرستان و همچنین از مدیران مدارس دخترانه زکیه و زینبیه و مدیریت آموزش و پرورش در خصوص اجرای برنامه‌های ایام فاطمیه قدردانی می‌کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 943990

مهمترین اخبار ایران و جهان: