نیوز سیتی!
06 بهمن 1401 - 00:39

دفاع از اسلام و حفظ جایگاه رهبری اولویت برنامه‌های دهه فجر باشد

اردبیل- معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: جمهوری اسلامی مردمی‌ترین حکومت در جهان است که باید دفاع از اسلام، حفظ جایگاه رهبری و تقوای حداکثری در اولویت برنامه‌های دهه فجر باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا قاسمیان عصر چهارشنبه در جلسه ستاد دهه فجر استان اردبیل با اشاره به اینکه باید برنامه‌های دهه فجر امسال زیر پرچم کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل برگزار شود، اظهار کرد: جمهوری اسلامی مردمی‌ترین حکومت در جهان است که باید دفاع از اسلام، حفظ جایگاه رهبری و تقوای حداکثری در اولویت برنامه‌های دهه فجر باشد.

وی افزود: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که باید با برگزاری برنامه‌ها و جشن‌ها در این راستا گام‌های جدی برداشته شود و علاوه بر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، فرهنگ شهادت هم در جامعه ترویج شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: حضور پرشور مردم در صحنه‌های مختلف به ویژه برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر دشمنان انقلاب را از اقدامات خصمانه‌شان مأیوس کرده و آنها را مجبور به عقب نشینی از اهداف و برنامه‌های شوم‌شان خواهد کرد.

قاسمیان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی متعلق به مردم بوده و ضروری است که مردم با حضور در این برنامه‌ها از خدمات عمومی دولت و انقلاب مطلع شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 998546

مهمترین اخبار ایران و جهان: