نیوز سیتی!
18 دی 1401 - 14:22

پروژه‌های عمران شهری سنندج دهه فجر امسال کلنگ‌زنی شود

استاندار کردستان با اشاره به ضرورت تقویت عمران شهری در سنندج، بر فراهم کردن مقدمات اجرای سه پروژه حوزه ترافیک شهری سنندج تا دهه فجر امسال تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا ظهر امروز در جلسه بررسی پروژه‌های عمران شهری سنندج با حضور نمایندگان قرارگاه خاتم، اظهار کرد: سه پروژه تقاطع غیرهمسطح نایسر، پارک محمدی و بلوار آزادگان ـ کردستان جز پروژه‌های ضروری شهر سنندج هستند.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها باید خیلی پیشتر از این اجرا می‌شد لذا می‌طلبد برای اجرای این پروژه‌ها اهتمام ویژه‌ای صورت بگیرد.

وی اذعان کرد: دقت عمل و سختگیری در مقدمات کار اجرای این پروژه‌ها لازم است تا در آینده با مشکل برخورد نکنیم.

زارعی‌کوشا افزود: علاقه‌مند هستم هرسه پروژه در دهه فجر امسال کلنگ‌زنی و کار وارد فاز اجرا شود البته به شرط اینکه همه مقدمات انجام شود.

وی تاکید کرد: توافقات مالی و کاری به صورت کامل انجام شود، و با توجه به حجم بالای کار، قرارگاه خاتم از توان پیمانکاران بومی استفاده کند.

استاندار کردستان اذعان کرد: میزان طلب شهرداری از راه و شهرسازی باید هرچه زودتر تعیین تکلیف شود تا بتوانیم با چشم‌انداز مناسب وارد فاز اجرای این کار بزرگ شویم.

زارعی‌کوشا تصریح کرد: اگرچه قرارگاه در اجرای پروژه‌ها توانمند و قدرتمند است اما نباید اجازه دهیم عدم تامین به موقع مسائل مالی موجب کندی در اجرای پروژه شود.

استاندار کردستان در پایان بر اولویت‌بندی در اجرای این پروژه‌ها تاکید کرد.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 963046

مهمترین اخبار ایران و جهان: