نیوز سیتی!
15 دی 1401 - 23:15

عاملی: مجلس نمی آیم/در کنار مردم بودن ارزشمندتر از سایر جایگاه‌ها

سرعین - استاندار اردبیل گفت: قصد کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی را ندارم هر چند که مباحثی در این زمینه از سوی برخی مطرح می‌شود ولی شخصا به در کنار مردم بودن افتخار می‌کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحامد عاملی عصر پنجشنبه در جریان دیدار منتخبان و نخبگان سرعین در سالن فجر این شهر اظهار کرد: هیچ نیتی جز خدمت به مردم و تغییر سرنوشت نسل‌های آینده در مسیر رشد و بالندگی ندارم و در این بین مساله شخصی مطرح نیست.

وی خاطرنشان کرد: همه باید با وفاق و همدلی بیشتر در مسیر توسعه استان و افزایش تولید ثروت تلاش کنیم و پرداختن به مسائل حاشیه‌ای هیچ سودی برای ما به دنبال نخواهد داشت.

استاندار اردبیل ضرورت پرهیز از ورود به مسائل حاشیه‌ای را یادآور شد و بیان کرد: از رسانه‌ها، اهالی فرهنگ و هنر و نخبگان انتظار داریم تا در این مسیر رشد و بالندگی استان لحظه‌ای ما را تنها نگذارند و اجازه دهند در فضای امن و آرام کارهای توسعه‌ای استان به شایستگی به پیش برود.

عاملی ادامه داد: دغدغه اصلی ما آموزش و پرورش است چرا که عقب ماندگی‌ها در این حوزه بسیار بالاست و ما هنوز نتوانستیم شرایط مطلوبی را در یک سال اخیر در این بخش تجربه کنیم.

وی بهره‌گیری از ظرفیت‌های ملی و منطقه‌ای را در ارتقای وضعیت آموزش و پرورش مهم ارزیابی کرد و گفت: از لحاظ وضعیت تحصیلی جایگاه مناسبی نداریم و به صراحت اعلام می‌کنم عملکرد آموزش و پرورش رضایت بخش نیست.

استاندار اردبیل تصریح کرد: میانگین نمره دروس عمومی استان در امتحانات نهایی ۷ تا ۱۳ و دروس تخصصی ۶ تا ۱۲ است که به هیچ وجه این میانگین نمرات قابل قبول نمی‌باشد.

عاملی افزود: در گام نخست در کنار بهبود سرانه فضای آموزشی باید راه حلی را در ارتقای استان در رقابت کنکور و آزمون نهایی پیدا کنیم تا از این شرایط خلاصی پیدا کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 957590

مهمترین اخبار ایران و جهان: