نیوز سیتی!
11 بهمن 1401 - 16:19

مسابقات معارفی قرآن کریم سال آینده با حضور اقشار مختلف برگزار می‌شود

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه از گسترده شدن برگزاری مسابقات معارف قرآن کریم از سال آینده خبر داد و گفت: این مسابقات از سال آینده با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حمید مجیدی مهر ظهر امروز در مراسم اختتامیه مسابقات سراسری معارف قرآن کریم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه که در قم برگزار شد، بیان کرد: مسابقات معارفی در سال‌های آینده مسابقات اصلی قرآنی ایران اسلامی خواهد بود و این حرکت متفاوت با جدیت ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه در اسفند ماه سال آینده نور معارف قرآن کریم از قم به جهان اسلام خواهد تابید، گفت: سال آینده مسابقات معارفی در بین اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد و از مراحل نخست مسابقات خواهید دید افرادی با کمترین میزان سواد بتوانند در مسابقات شرکت کنند. 

رئیس مرکز قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه امروز جای معارف صحیفه سجادیه و بیان حکمت های نهج البلاغه در مساجد و امامزادگان و دیگر مکان‌های عمومی خالی است، گفت: باید نسبت به این مهم اهتمام داشته باشیم تا عطر قرآن و معارف دینی هرچه بیشتر در جامعه جاری شود. 

وی به برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم اشاره کرد و گفت: مسابقات بین المللی قرآن کریم با حضور قاریانی از 80 کشور همزمان با مبعث نبی گرامی اسلام برگزار خواهد شد.

پایان پیام/78023

منبع: فارس
شناسه خبر: 1010446

مهمترین اخبار ایران و جهان: