نیوز سیتی!
11 بهمن 1401 - 21:26

حضور ۶ هزار دانش آموز در پویش کتابخوانی«تربیت فاطمی،نسل سلیمانی»

اردبیل- قائم مقام مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: پویش کتابخوانی «تربیت فاطمی، نسل سلیمانی» با حضور ۶ هزار نفر از دانش آموزان در اردبیل برگزار شد.

حجت‌الاسلام عزیز صابر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص اهداف اجرای پویش کتابخوانی «تربیت فاطمی، نسل سلیمانی» اظهار کرد: با هدف معرفی الگوی برتر و بهره مندی از سیره تربیتی حضرت زهرا (س)، مسابقه سراسری کتابخوانی با محوریت «خطبه فدکیه» ویژه دانش آموزان در استان اردبیل برگزار شد.

مسئول اجرایی پویش کتابخوانی در استان اردبیل افزود: این طرح با هماهنگی آموزش و پرورش و همکاری دبیران و مربیان طرح امین حوزه علمیه استان ویژه دانش آموزان مقطع پنجم ابتدایی تا دبیرستان در مدارس دخترانه و پسرانه اجرا شد.

وی به نحوه اجرای این پویش اشاره کرد و گفت: فایل کتاب خطبه فدکیه در شبکه اجتماعی شاد بارگذاری شده و در اختیار دانش آموزان قرار گرفت تا شرکت کنندگان پس از مطالعه در آزمون شرکت کرده و به سوالات مرتبط با این پویش پاسخ دهند.

حجت الاسلام صابر از حضور ۶ هزار نفر از دانش آموزان سراسر استان در پویش کتابخوانی «تربیت فاطمی، نسل سلیمانی» خبر داد و گفت: همزمان با سراسر استان آزمون این مسابقه روز ۱۱ بهمن در ۱۶۰ مدرسه برگزار شد که نتایج این مسابقه در دهه فجر اعلام خواهد شد.

حضور ۶ هزار دانش آموز در پویش کتابخوانی«تربیت فاطمی،نسل سلیمانی»

وی گفت: علاوه بر مسابقه کتابخوانی، تعداد ۳۰۰ اثر در قالب دلنوشته و انشا نیز توسط دانش آموزان اول تا چهارم ابتدایی به دبیرخانه این پویش ارسال شده است.

قائم مقام مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل افزود: به برگزیدگان از هر مدرسه به تعداد ۵ نفر جوایزی اهدا و از عوامل اجرایی طرح «تربیت فاطمی، نسل سلیمانی» نیز در طول ایام‌الله دهه‌فجر تقدیر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اجرای طرح مذکور به صورت مستمر در طول سال تحصیلی و در مناسبت‌های مختلف ادامه دارد و طبق هماهنگی‌های انجام شده، در ماه شعبان و رمضان سال‌جاری نیز با عنوان «خطبه شعبانیه» اجرا شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1011246

مهمترین اخبار ایران و جهان: