نیوز سیتی!
11 بهمن 1401 - 19:21

کلنگ زنی ۲۴ پروژه در شاهرود/ ۲۰ طرح اقتصادی افتتاح می‌شود

شاهرود- فرماندار شاهرود از کلنگ زنی ۲۴ پروژه در این شهرستان طی ایام الله ده فجر خبر داد و گفت: ۵۱۵ میلیارد تومان برای این طرح‌ها هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب جلالی بعد از ظهر سه شنبه در نشست خبری به مناسبت دهه فجر به میزبانی فرمانداری ضمن بیان اینکه ۲۴ طرح در این مدت در شهرستان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ زنی می‌شود ابراز کرد: بیش از ۵۱۵ میلیارد تومان برای این طرح‌ها هزینه شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد طرح یک پروژه اقتصادی و مابقی عمرانی هستند، ابراز کرد: تنها پروژه اقتصادی شاهرود که در دهه فجر کلنگ زنی می‌شود، ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار دارد.

فرماندار شاهرود با بیان اینکه ۲۰ طرح اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۳۸۵ میلیارد و ۸۶۴ میلیون تومان در این شهرستان افتتاح می‌شود، گفت: ۹ طرح از این تعداد متعلق به جهاد کشاورزی است همچنین سهم صنعت معدن تجارت شش و سهم میراث فرهنگی پنج طرح خواهد بود.

جلالی با بیان اینکه دهیاری‌های شهرستان شاهرود برای ایام الله دهه فجر ۱۰ پروژه عمرانی افتتاح می‌کنند، گفت: در مجموع ۱۶۳ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۴۲۷ میلیارد و ۳۵۰ میلیون به بهره برداری خواهد رسید که بیشترین این طرح‌ها متعلق به شهرداری‌ها، جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن، نوسازی مدارس، راه آهن و… خواهد بود.

وی درباره شاخص‌ترین طرح‌های قابل افتتاح توضیح داد: ۳۰ طرح بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعتبار ۴۵ میلیارد و ۴۶۲ میلیون در بخش مسکن و راه روستایی در زمره مهمترین طرح‌های دهه فجر شهرستان شاهرود است همچنین شهرداری شاهرود بالغ بر ۴۰ پروژه خواهد داشت.

فرماندار شاهرود با بیان اینکه چهار طرح امور عشایری با اعتبار پنج میلیارد و ۴۶۱ میلیون در ایام الله دهه فجر افتتاح می‌شود، گفت: در این ایام همچنین هشت طرح کمیته امداد امام (ره) با اعتبار پنج میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان افتتاح می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1010990

مهمترین اخبار ایران و جهان: