نیوز سیتی!
24 دی 1401 - 20:27

قطع گاز بیشتر مشترکین در تربت جام/مردم در صف خرید بخاری برقی

بحران گاز در تربت جام هر لحظه سخت تر و فوق العاده شده است و برابر گزارش های مردمی تا این لحظه گاز بیشتر مشترکین شهر قطع و مردم برای عبور از بحرانِ اُفت و قطع گاز در صف خرید بخاری برقی قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری فارس در تربت جام، با توجه به روند افزایش مصرف گاز و افت فشار شبکه و برابر تصویب مصوبات ستادبحران تربت جام از دیروز گاز 4 روستا از جمله رضاآباد، یاقوتین، قادرآباد و حسن آباد و برخی از مناطق شهری قطع شد.

این گزارش حاکی است برابر مصاحبه حسین جمشیدی، فرماندار تربت جام با خبرنگاران گاز 6 روستای قلعه گک، فیروزکوه، یخک، سنگ آتش، بشیرآباد و چشمه گل از امروز در مدار قطعی قرار گرفت و طبق اخبار واصله مردمی تا این لحظه گاز بیشتر مشترکین شهر تربت جام نیز قطع شده است.

براساس مصوبات ستاد بحران تربت جام کلیه صنوف به جز مشاغل ضروری تعلیل هستند و نانوایی هایی که سوخت دوم دارند مُلزم به استفادها از سوخت جایگزین شدند و جهاد کشاورزی نیز موظف شد ظرف امروز گاز تمام مرغداری ها و نانوایی های دوگانه سوز را قطع نماید.

 

 

اخبار واصله نیز از صف های طولانی مردم برای خرید بخاری برقی، نفت و سوخت جایگزین در عبور از بحرانِ اُفت و قطع گاز در عصر امروز حکایت دارد که این روند هم در پمپ بنزین ها و گاز CNG شهر تربت جام نیز سایه افکنده است.

پایان پیام/ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 977146

مهمترین اخبار ایران و جهان: