نیوز سیتی!
24 دی 1401 - 13:08

افزایش مصرف گاز مشترکین خانگی در حال جبران و مدیریت است

رئیس اداره گاز ناحیه تربت حیدریه گفت: با کاهش مصرف گاز صنایع و ادارات، افزایش مصرف گاز مشترکین خانگی در حال جبران و مدیریت است.

امیر فرزانه در گفت وگو با خبرنگار فارس در تربت حیدریه اظهار کرد : با ورود جبهه هوای سرد به منطقه و کاهش شدید دمای محیط تا ۱۵- درجه سانتی گراد، جلسات هماهنگی و کمیته بحران بصورت روزانه در ستاد شرکت گاز استان خراسان رضوی  و ناحیه تربت حیدریه  تشکیل شد.

رئیس اداره گاز ناحیه تربت حیدریه افزود: بر اساس تصمیمات این ستاد مقرر شد محدودیت مصرف گاز صنایع از جمله؛ نیروگاه راشد، سیمان زاوه تربت، کوره های آجرپزی، کارخانجت کاشی،سرامیک، گچ، قند و جایگاههای CNG و واحدهای تجاری در سطح شهرستانهای تربت حیدریه، مه ولات، رشتخوار و زاوه اعمال گردد تا افزایش مصرف گاز مشترکین خانگی جبران و مدیریت شود.

وی تصریح کرد: لذا تلاش همه همکاران پایداری گاز و ارائه خدمات ایمنی به ۱۹۰ هزار مشترک گاز این ناحیه است که جز با همکاری مشترکین عزیز در مصرف بهینه گاز و واحدهای تولیدی و صنعتی امکان پذیر نیست .

فرزانه ضمن تشکر از همکاری صاحبان صنایع و شرکت های بزرگ چهار شهرستان بیان کرد: با در نظر گرفتن استمرار دما و تشدید سرما برای مدیریت بهینه مصرف سوخت وجلوگیری از قطع گاز طبیعی به همکاری مردم ومسئولان نیاز مند هستیم .

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 976146

مهمترین اخبار ایران و جهان: