نیوز سیتی!
11 دی 1401 - 20:37

مسئولان از دادن وعده و وعیدهای دست‌نیافتنی پرهیز کنند

اردبیل-رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: مسئولان باید در ارتباط صادقانه با مردم به تبیین واقعیت‌ها و عملکردها و موانع احتمالی موجود پرداخته و از دادن وعده و وعیدهای دست نیافتنی پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو عصر یکشنبه در کارگروه استانی تفاهم نامه همکاری قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مسئولان باید در ارتباط صادقانه با مردم به تبیین واقعیت‌ها و عملکردها و موانع احتمالی موجود پرداخته و از دادن وعده و وعیدهای دست نیافتنی پرهیز کنند.

وی با اشاره به عقب ماندگی‌های استان در حوزه‌های مختلف افزود: در اینکه دولت جدید توجه زیادی به استان دارد شکی وجود ندارد اما لازمه رسیدن به شرایط مطلوب، پرهیز از موازی‌کاری‌ها و هم افزایی مسئولان استان در حل مشکلات است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل به اهمیت حمایت از تولید پرداخته از وجود برخی پیچ و خم‌های اداری در مراحل اداری مربوطه انتقاد کرد و ادامه داد: حمایت از تولید باید در عمل باشد نه شعار و دستگاه قضائی استان برای حمایت از تولید و سرمایه گذاری آمادگی کامل دارد.

حجت‌الاسلام کثیرلو همچنین اتحاد و همدلی بیش از پیش نمایندگان و مسئولین را در جذب اعتبارات برای کل استان ضروری دانست و بیان کرد: در مطالبه گری‌ها از مرکز با دوری از نگاه جزیره‌ای که اتفاقاً موجب تضعیف پیگیری‌ها است، باید منافع کلی استان مدنظر قرار گیرد.‌

منبع: مهر
شناسه خبر: 948546

مهمترین اخبار ایران و جهان: