نیوز سیتی!
13 دی 1401 - 15:15

معرفت به ولایت از اصول نظام فکری شهید سلیمانی بود

سمنان- معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه معرفت به ولایت از اصول نظام فکری شهید سلیمانی بود، گفت: ایشان بهترین الگوها در زمینه ولایتمداری هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین معروفی در مراسم گرامیداشت یاد شهید سلیمانی و شهید ابومهدی مهندس که ظهر سه شنبه با حضور مردم سمنان برگزار شد با بیان اینکه نظام فکری شهید سلیمانی دارای ویژگی‌های بارزی است که از جمله آنها می‌توان به ولایتمداری اشاره کرد، ابراز داشت: شهید سلیمانی بهترین الگوها در زمینه ولایتمداری محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه معرفت به ولایت در نظام فکری شهید سلیمانی جایگاه ویژه دارد، افزود: اعتقاد به فدا شدن در راه حقیقت دین و ولایت از دیگر ویژگی‌هایی بود که از شهید سلیمانی سراغ داشتیم لذا باید این موضوعات را برای نسل امروز جامعه تبیین کرد.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه شهید سلیمانی ذوب در ولایت بود، بیان کرد: شهید سلیمانی همواره بر وظیفه‌ای که در قبال انقلاب و نظام داشت، عمل می‌کرد.

معروفی در دیگر بخش سخنان خود ملت ایران را مردمی مقاوم و استکبار ستیز توصیف کرد و گفت: ملت بزرگ ایران ملتی هوشمند محسوب می‌شود که در تمام بزنگاه‌ها از انقلاب و دفاع مقدس تا تحریم‌ها و فتنه‌ها، همواره پشتیبان انقلاب اسلامی بوده است.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های هوشیاری مردم ایران اسلامی این است که با حضورشان در مراسم ۹ دی بار دیگر نشان دادند که نمی‌گذارند واقعه کربلا دوباره تکرار شود.

معاون سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه راهبرد دشمنان در قبال ملت ایران انشقاق است اما باید بدانند که این ملت هوشیار نخواهد گذاشت که به توطئه‌هایشان دست یابند، گفت: ایستادگی و مقاومت در جنگ نابرابر ملت ایران در برابر نظام سلطه ویژگی این ملت است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 952490

مهمترین اخبار ایران و جهان: