نیوز سیتی!
16 دی 1401 - 23:23

بانک‌های بوشهر به پرداخت وام اشتغال متعهد باشند

استاندار بوشهر گفت: همکاری بیشتر بانک‌های استان در پرداخت تسهیلات برای تحقق تعهد اشتغال استان یک ضرورت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر عصر امروز در جلسه پایش کسب و کار در استان بوشهر با بیان اینکه توجه به اشتغال و فراهم شدن طرح‌های کسب و کار در اولویت برنامه‌ها قرار دارد، اظهار داشت: اتاق بازرگانی، تعاون و اتاق اصناف در عرصه کسب و کار نقش مهم و تعیین کننده دارند.

وی افزود: استان بوشهر از قابلیت‌های بسیاری در عرصه ایجاد اشتغال و توسعه فضای کسب و کار برخوردار است و باید از همه ظرفیت‌ها برای تحقق این مهم استفاده شود.

این مقام مسئول نظارت و پایش فضای کسب و کار را ضروری دانست و یادآور شد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مسئول نظارت بر فضای کسب و کار و مدیریت این عرصه است.

محمدی‌زاده با تاکید بر اینکه سهم هر دستگاه اجرایی در پایش فضای کسب و کار باید شناسایی و ابلاغ شود، عنوان کرد: طرح‌های اشتغال‌زایی در توسعه پایدار استان نقش مهم و تاثیرگذاری دارد که باید هر دستگاه نقش خود را در عرصه اشتغال و سرمایه‌گذاری محقق کند.

محمدی‌زاده با تاکید بر توجه به صدور مجوز‌های کسب و کار در بخش‌های مختلف ابراز داشت: پرداخت تسهیلات بانکی برای توسعه مشاغل و طرح‌های اشتغال‌زایی در بخش‌های مختلف تسریع شود.

استاندار بوشهر همکاری بیشتر بانک‌های استان در پرداخت تسهیلات برای تحقق تعهد اشتغال استان را یک ضرورت دانست و اضافه کرد: نظارت بیشتر دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل بر تسهیلات پرداختی و اشتغال‌های ایجاد شده باید در اولویت قرار بگیرد.

پایان خبر/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 959146

مهمترین اخبار ایران و جهان: