نیوز سیتی!
08 دی 1401 - 16:18

همت شهرداری اردبیل برای نوسازی ناوگان حمل‌ونقل/ مجوز خرید ۲۰ دستگاه ون اخذ شد

شهردار اردبیل از اخذ مجوز خرید ۲۰ دستگاه ون برای الحاق به ناوگان حمل‌و‌نقل شهری اردبیل خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمود صفری بعدازظهر امروز در پنجاه‌و‌ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر اردبیل اظهار کرد: طبق پیگیری‌ها مجوز خرید ۲۰ دستگاه ون جهت الحاق به ناوگان حمل‌ونقل شهری اردبیل در راستای بهبود وضعیت حمل‌ونقل عمومی شهری و لزوم تزریق خودروهای جدید انجام گرفته است.

وی افزود: نوسازی ناوگان حمل‌ونقل شهری یکی از مطالبات به‌حق مردم از سال‌های گذشته بود.

شهردار اردبیل بیان کرد: به‌منظور دستیابی به سیستم حمل‌ونقل یکپارچه، ۲۰ دستگاه ون خریداری و به ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر اضافه می‌شود و تلاش می‌کنیم تا با افزایش ناوگان‌ حمل‌ونقل عمومی و نوسازی، زمینه رضایت خاطر شهروندان را فراهم کنیم.

وی با اشاره به این‌که تقویت ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر در راستای خدمات‌رسانی بهینه به شهروندان است، تصریح کرد: در راستای آسایش مردم و بهبود وضعیت حمل‌ونقل عمومی شهری رایزنی‌ها جهت افزایش تعداد ون‌ها صورت می‌گیرد.

صفری همچنین به اشاره به اضافه شدن ۶۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل‌ونقل شهری و خروج اتوبوس‌های فرسوده، تشریح کرد: با شناسایی اتوبوس‌های فرسوده اقدامات لازم جهت خروج این دستگاه‌ها از ناوگان حمل‌ونقل شهری انجام می‌گیرد که حتی اقدامات اولیه در این خصوص صورت گرفته است.

وی ادامه داد: تاکنون ۸ دستگاه‌ اتوبوس فرسوده شناسایی شده که قرار است اتوبوس‌های جدید جایگزین آن‌ها شوند چراکه ورود هر دستگاه اتوبوس جدید منجر به کاهش آلودگی‌های زیست محیطی و ترافیک خواهد شد.

شهردار اردبیل با بیان این‌که تسهیل در عبور و مرور شهروندان و روان‌سازی ترافیک مدنظر شهرداری اردبیل است، گفت: اتوبوس‌ها و ون‌های خریداری شده در نقاط مختلف شهر از جمله مناطق کم‌برخوردار و شهرک‌های تازه تاسیس شده مورد استفاده قرار می‌گیرد و امیدواریم با نوسازی و توسعه ناوگان و ارتقای کیفیت حمل‌ونقل عمومی، خدمات به بهترین نحو به شهروندان ارائه شود.

پایان پیام/3727/

منبع: فارس
شناسه خبر: 942390

مهمترین اخبار ایران و جهان: