نیوز سیتی!
03 بهمن 1401 - 20:42

اردوگاه فرهنگی و تربیتی نمین در فضای جدید ایجاد شد

نمین-رئیس آموزش و پرورش شهرستان نمین گفت: اردوگاه فرهنگی و تربیتی نمین پس از هشت سال انتظار در فضای جدید ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، انوش جعفری بعدازظهر دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به کسب رتبه اول طرح ملی ثبت الکترونیک سلامت دهان و دندان شهرستان نمین تاکید کرد: شهرستان نمین در اجرای طرح مدارس عاری از پوسیدگی دندان به عنوان پایلوت کشوری انتخاب شد.

وی به هوشمندسازی کامل چهار مدرسه و استقرار کلاس هوشمند در ۶۰ مدرسه اشاره کرد و افزود: نمین میزبان برگزاری اولین اجلاس نماز و تدوین طرح تحول تربیتی شد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان نمین به شروع عملیات احداث ۸ مدرسه با اعتبار حدود ۶۰ میلیارد تومان اشاره کرد و گفت: در طول تحول ۶ ساله دوازده مدرسه در سطح شهرستان افتتاح شده است.

جعفری با بیان اینکه امسال دیوارکشی محوطه ۱۴ مدرسه به پایان رسیده است، گفت: سالن ورزشی شهید آبی بیگلو پس از ۱۱ سال افتتاح شد.

وی با تاکید بر اینکه ۹۵ درصد سیستم حرارتی مدارس سطح شهرستان استانداردسازی شده است، تصریح کرد: برنامه ریزی جهت پوشش صد در صدی مدارس انجام شده است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان نمین از ایجاد ۱۱ باب سوئیت خانه معلم خبر داد و گفت: احداث اولین ساختمان با تیپ هنرستان با ۷ کارگاه به پایان رسیده است.

جعفری با اشاره به درآمدزایی پایدار منطقه از ۴۵ میلیون تومان به ۵۰۰ میلیون تومان خاطر نشان کرد: در راستای درآمدزایی پایدار اولین مدرسه شش کلاسه تجاری و آموزشی با چهار مغازه در شهر آبی بیگلو احداث شد.

وی ارتقا شاخص‌های ارزیابی عملکرد منطقه از رتبه ۱۷ به رتبه یک استان اشاره کرد و بیان کرد: شهرستان نمین رتبه چهارم سوادآموزی و بالاتر از میانگین کشوری را کسب کرده است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان نمین از ایجاد اردوگاه فرهنگی و تربیتی پس از ۸ سال در فضای جدید خبر داد و افزود: با پیگیری‌های مدیریت آموزش و پرورش نمین حق نوار مرزی ویژه بخش مرکزی شهرستان برقرار شد.

جعفری به ایجاد اولین مرکز اختلالات یادگیری دخترانه و پسرانه اشاره کرد و افزود: اولین چمن مصنوعی در محوطه هنرستان شهید صیاد شیرازی نمین احداث شد.

وی از جمله برنامه‌های محوری آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۰ را احیای دبیرستان‌های نمونه دولتی دخترانه و پسرانه، تثبیت سهمیه دانش آموزان نمین در دانشگاه فرهنگیان، ایجاد موزه اسناد آموزش و پرورش دانست.

منبع: مهر
شناسه خبر: 993702

مهمترین اخبار ایران و جهان: