نیوز سیتی!
03 بهمن 1401 - 17:42

تمدید سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن در گرمی

گرمی - فرماندار شهرستان گرمی گفت: سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن در محدوده شهر گرمی تا دهم بهمن‌ماه ۱۴۰۱ تمدید شد.

حسین مولایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه طرح آزمایشی سرشماری عمومی نفوس و مسکن با هدف شمارش جمعیت و تقویت و بهبود و تکمیل داده‌های ثبت پایه جمعیت در حال انجام است، اظهار کرد: سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن در محدوده شهر گرمی تا دهم بهمن ماه ۱۴۰۱ تمدید شده است.

وی افزود: از همه ساکنان شهر گرمی و کلیه شهروندان خارج از این شهرستان که در شهر گرمی نسبت به دریافت کارت هوشمند ملی اقدام کرده‌اند تقاضا داریم تا با ورود به سایت سازمان ثبت احوال، کد پستی محل سکونت خود را در قسمت تغییر نشانی درج کنند و با توجه به اهمیت موضوع و لزوم به روز رسانی محل سکونت، یک هفته آینده مجریان این طرح را یاری کنند.

فرماندار شهرستان گرمی خاطرنشان کرد: این طرح به صورت ثبتی مبنا بوده و نیازی به مراجعه مأموران به درب منازل شهروندان نیست و سرپرستان خانوار با وارد کردن کد ملی در سامانه ثبت احوال کشور کد پستی منزل مسکونی خود را وارد خواهند کرد.

مولایی بیان کرد: همشهریان عزیز در صورت تردید نسبت به صحت کد پستی و یا در صورت عدم اطلاع از رقم کد پستی می‌توانند هر روز با مراجعه به اداره پست گرمی تا ساعت ۵ عصر این خدمات را دریافت نمایند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 993346

مهمترین اخبار ایران و جهان: