نیوز سیتی!
06 دی 1401 - 10:07

دفاع از امامت و ولایت اقدام ویژه حضرت فاطمه(س)

زاهدان- نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: اقدام ویژه حضرت فاطمه (س) دفاع از امامت و ولایت برای حفظ اسلام راستین و جلوگیری از انحراف امت بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان در اجتماع بزرگ میثاق ولایت در منطقه سیستان ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س)، افزود: در روایت آمده ما ائمه حجت‌های خداوند بر مردم هستیم اما مادرمان زهرا (س) حجت بر ما و حجت بر حجت‌های الهی است، اقدام ویژه حضرت فاطمه (س) بعد از رحلت پدر دفاع از امامت و ولایت برای حفظ اسلام راستین و به منظور جلوگیری از انحراف امت بود.

وی ادامه داد: ما باید از زندگی حضرت زهرا (س) درس گرفته و تا پای جان در مسیر دفاع از اسلام ناب و مکتب اهل بیت (ع) تلاش کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان در پاسخ به جمعی از طلاب حاضر در جلسه تاکید کرد: طبق گزارش ارائه شده ورود طلاب به فضای مجازی برای پاسخگویی به شبهات مناسب است و باید کار را گسترش دهید.

آیت‌الله محامی ادامه داد: در گذشته خواستار تهیه اطلس نیازهای فرهنگی منطقه سیستان شدیم که باید با جدیت پیگیری و متناسب با مشکلات طرح و برنامه ارائه شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 937790

مهمترین اخبار ایران و جهان: