نیوز سیتی!
10 دی 1401 - 16:26

آغاز برخورد قانونی با سدکنندگان معبر در خیابان قلمستان

شهردار منطقه ۱۱ تهران از اجرای طرح ویژه انضباط شهری در برخورد با اصناف متخلف خیابان قلمستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد موسوی از اجرای طرح ویژه انضباط شهری در برخورد با اصناف متخلف در خیابان قلمستان خبر داد و گفت: پیرو پیام‌های شهروندان در خصوص مزاحمت‌های صنفی واحدهای تجاری در سطح منطقه و پیگیری‌های عوامل اجرایی ناحیه ۲، طرح ویژه انضباط شهری در خیابان قلمستان اجرا شد و با واحدهای متخلف که معبر را سد می‌کردند و مانع عبور و مرور شهروندان می‌شدند برخورد قانونی شد.

شهردار منطقه ۱۱ تهران افزود: در این طرح که با هدف برخورد با صنوف متخلف برگزار شد تعداد پنج واحد صنفی دارای رأی کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ شناسایی شد که با هماهنگی اداره ساماندهی منطقه اخطار مکتوب در خصوص رفع مزاحمت و پلمب در صورت عدم توجه؛ برای متصدیان ارسال شد.

وی ادامه داد: در طرحی که اجرایی شد تذکرات شفاهی به برخی واحدها شد و لوازمی که سد کننده محل عبور و مرور شهروندان بودند و مالکین توجهی به جابجایی آن‌ها و احترام به حقوق شهروندان نداشتند نیز به ناحیه منتقل شد تا مالکین با گذراندن مراحل قانونی نسبت به تحویل اقلام اقدام کنند.

موسوی با بیان اینکه این طرح به صورت مستمر جهت رفاه حال شهروندان و برخورد با اصناف متخلف و تمامیت خواه ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: گزارشات اقدامات اطلاع رسانی می‌شود.

شهردار منطقه ۱۱ تهران در پایان با اشاره به اجرای طرح ویژه انضباط شهری در این منطقه گفت: واحد ساماندهی و شهرداران نواحی ملزم به پیگیری جدی در برخورد با سدکنندگان معبر هستند و با متخلفین طبق ضوابط و مقررات برخورد خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 945890

مهمترین اخبار ایران و جهان: