نیوز سیتی!
21 دی 1401 - 17:28

فعالیت ۵ هزار مرکز نیکوکاری روحانی محور در کشور

اراک- معاون توسعه مشارکت‌های کمیته امداد گفت: از ۱۰ هزار مرکز نیکوکاری در کشور ۵ هزار مورد آن روحانی محور هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب‌الله آسوده ظهر چهارشنبه در آئین جشنواره گفتمان خدمت در مصلای بیت المقدس اراک ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: الگوگیری از حضرت زهرا (س) در انفاق و نیکوکاری یک ضرورت مهم است و ولایتمداری و کمک به محرومین مهمترین شاخصه فرهنگ فاطمی است.

وی افزود: امروز جشنواره گفتمان خدمت با رویکرد تبیین خدمات صادقانه جامعه روحانیت به مردم برگزار می‌شود و این جشنواره به مردم می‌گوید دولت و نظام اسلامی با همه توان برای خدمت رسانی تلاش می‌کند.

معاون توسعه مشارکت‌های کمیته امداد تاکید کرد: رویکرد مهم دولت سیزدهم خدمت و رفع مشکلات معیشتی مردم است و امروز دشمن در فضای مجازی و رسانه‌ای می‌خواهد واقعیت‌ها را وارونه نشان دهد.

وی ادامه داد: جامعه روحانیت از ابتدای انقلاب تاکنون علاوه بر هدایت فقهی و دینی حوزه اجتماعی را فراموش نکرده و همواره با حضور در صحنه برای مردم منشأ خیرات و برکات فراوان بوده است.

آسوده اضافه کرد: از ۱۰ هزار مرکز نیکوکاری در کشور ۵ هزار مورد آن روحانی محور هستند و روحانیت از زلزله، سیل و کرونا تا رفع مشکلات مختلف و اشتغال زایی سازندگی در کنار مردم بودند و این باید به خوبی برای مردم تبیین شود.

وی خاطر نشان کرد: بیگانگان و دشمنان برای مردم دلسوزی نمی‌کنند و تنها به دنبال پمپاژ یاس و نامیدی هستند و لذا وظیفه امروز ما جهاد تبیین و بصیرت افزایی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 971002

مهمترین اخبار ایران و جهان: