نیوز سیتی!
21 دی 1401 - 21:54

عملکرد دولت در اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به قم رضایت بخش است

قم- عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: عملکرد دولت سیزدهم در راستای اجرای مصوبات دور نخست سفر رئیس جمهور به قم رضایت بخش است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد امیرآبادی فراهانی شامگاه چهارشنبه در مراسم افتتاح و آغاز به کار پروژه‌های شهری قم اظهار داشت: هماهنگی‌های خوبی بین مسئولان در قوای مختلف در استان قم وجود دارد و امروز وحدت خوبی بین مدیران استان در راستای پیشبرد برنامه‌ها و توسعه و عمران قم را شاهد هستیم و جلساتی به صورت هفتگی برای بررسی مشکلات برگزار می‌شود.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: بودجه خوبی برای قطار شهری قم در مقایسه با سایر استان‌ها قرار داده شده که امیدواریم به زودی شاهد بهره برداری متروی قم باشیم.

وی با اشاره به مصوبات سفر سال گذشته رئیس جمهور به قم گفت: مصوبات خوبی در سفر رئیس جمهور به قم داشتیم که البته این سفر در دوره انتقال مدیران استانی صورت گرفت که برخی از پروژه‌ها آن گونه باید و شاید بدان‌ها پرداخته نشده و مورد غفلت واقع شده که امیدواریم در سفر دوره دوم شاهد جبران باشیم‌.

عضو هیئت رئیسه مجلس افزود: عملکرد دولت سیزدهم در راستای اجرای مصوبات دور نخست سفر رئیس جمهور به قم رضایت بخش بوده و پیگیری‌های خوبی صورت گرفته است.

امیرآبادی افزود: قم عقب افتادگی تاریخی دارد و مدیریت شهری نیازمند رسیدگی دارد و ۵ شهر اطراف قم نیز نیازمند اعتبار لازم هستند و دهستان قمرود که محروم است باید به بخش تبدیل شود.

وی ادامه داد: دو شهرستان تازه تأسیس قم در زمینه ساختار اداری مشکلاتی دارند که نیازمند حمایت‌های ویژه وزارت کشور هستند.

نماینده قم در خانه ملت با اشاره به تحویل بودجه سال آینده از سوی دولت به مجلس گفت: در راستای بررسی بودجه، مجلس در عین حالی که رسالت نظارتی خود را انجام می‌دهد، اما نگاه ما در مجلس کمک کردن به دولت است که امیدواریم اتفاقات خوبی رخ دهد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 971690

مهمترین اخبار ایران و جهان: