نیوز سیتی!
12 دی 1401 - 14:47

راهیابی ۹ کرمانشاهی به مرحله کشوری مهرواره با نور

کرمانشاه- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از راهیابی ۹ کرمانشاهی به مرحله کشوری مهرواره با نور با محوریت خانواده خبر داد.

حجت الاسلام یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری رویداد مهرواره با نور در استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور، اظهار کرد: این مهرواره با توجه به نقش مهم و اثرگذار بانوان در جامعه پیرامون موضوعات و مسائل خانواده توسط سازمان تبلیغات اسلامی برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: مهرواره با نور در راستای تقویت بنیاد خانواده در هفت محور و ۴۴ مسئله دسته بندی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: ازدواج و تشکیل خانواده، روابط زوجین، واسطه گری در ازدواج، فرزندآوری و جمعیت، سبک زندگی اسلامی، اقتصاد در خانواده و سلامت روانی خانواده هفت محور اصلی مهرواره با نور است.

احمدی عنوان کرد: ثبت نام شرکت کنندگان در مهرواره با نور در ۲ محور حل مسئله و خاطره نویسی از طریق سامانه این برنامه انجام گرفته است.

وی با اشاره به ثبت نام ۲ هزار و ۲۳۸ نفر در مهرواره با نور استان کرمانشاه، ادامه داد: هیئت داوران در مرکز استان و ۱۲ شهرستان استان کرمانشاه تشکیل و با توجه به راستی آزمایی مستندات ۲ نفر از هر شهرستان و ۴ نفر از مرکز استان به مرحله داوری استانی راه پیدا کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به راهیابی ۲۸ نفر به مرحله داوری استانی مهرواره با نور، گفت: پس از داوری مرحله استانی در مجموع ۹ نفر از شهرستان‌های کرمانشاه، روانسر، دالاهو، هرسین، سنقروکلیایی و اسلام آبادغرب به مرحله کشوری مهرواره با نور راه یافتند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 950090

مهمترین اخبار ایران و جهان: