نیوز سیتی!
13 بهمن 1401 - 13:29

۷.۵ کیلومتر از محور سلطانیه به قیدار در دهه فجر افتتاح خواهد شد/ افتتاح ۶۹ پروژه در سلطانیه

فرماندار شهرستان سلطانیه با بیان اینکه امسال برای ایام الله دهه مبارک فجر ۶۹ پروژه هم افتتاح و کلنگ زنی برای این شهرستان در نظر گرفته‌ایم، گفت: ۷.۵ کیلومتر از راه سلطانیه به قیدار با هزینه اعتبار ۹۰ میلیارد تومان، با حضور مسوولان افتتاح خواهد شد.

محمد رضا براتی، فرماندار شهرستان سلطانیه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، با اشاره به پروژه‌های که همزمان با ایام الله دهه فجر در این شهرستان افتتاح خواهد شد، اظهار کرد: امسال برای ایام الله دهه مبارک فجر ۶۹ پروژه در نظر گرفته شده است که از این تعداد ۶۵ پروژه افتتاح و ۴مورد آن نیز کلنگ‌زنی خواهد شد.
فرماندار شهرستان سلطانیه با بیان اینکه برای این تعداد پروژه در مجموع اعتباری بالغ بر ۵۲۱ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها زمینه اشتغالزایی برای ۱۹۵ نفر فراهم می‌شود.
وی در ادامه از افتتاح دفتر نمایندگی خبر صداو سیمای مرکز زنجان در این شهرستان همزمان با نخستین روز از دهه فجر خبر داد و گفت: پایگاه سلامت شهری سلطانیه که در قسمت شرق این شهرستان واقع شده است و نیز آرزوی دیرینه مردم شریف سلطانیه بود، روز گذشته افتتاح شد.
براتی با بیان اینکه همچنین در بخش صنعت ۳ پروژه با اعتبار ۳۴۲ میلیارد تومان در روز‌های آتی ایام دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید، اضافه کرد: در بخش کشاورزی هم ۸ پروژه برای افتتاح در این شهرستان در نظر گرفته شده است.
وی به تعریض و آسفالت محور سلطانیه به قیدار اشاره کرد و افزود: ۷.۵ کیلومتر از راه سلطانیه به قیدار  با هزینه اعتبار ۹۰ میلیارد تومان با حضور مسوولان افتتاح خواهد شد.
پایان پیام/۷۳۰۲۱
 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1014890

مهمترین اخبار ایران و جهان: