نیوز سیتی!
14 بهمن 1401 - 03:39

برگزاری همایش زورخانه‌ای مازندران و تجلیل از پیشکسوتان در بهشهر+ فیلم و عکس

همایش استانی ورزش زورخانه‌ای مازندران توسط هیأت زورخانه‌ای و پهلوانی بهشهر همراه با تجلیل از پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای و خانواده شهدا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، همایش استانی ورزش زورخانه‌ای مازندران توسط هیأت زورخانه‌ای و پهلوانی ناحیه مقاومت بسیج بهشهر با تجلیل از پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای و خانواده شهدا در سالن بصیرت ارشاد این شهرستان برگزار شد. 

* افزایش باشگاه‌های ورزش زورخانه‌ای

غفارپور معاون تربیت بدنی سپاه کربلا در سخنانی گفت: امام علی(ع) الگوی همه ورزشکاران هستند و همه‌ما به این امام همام اقتدا می‌کنیم.

وی افزود: ورزش ظرفیت ساز است و دارای ظرفیت بالایی است و شادی و نشاط به جامعه تزریق می‌کند و باید در این بخش برای تربیت نسل با نشاط تلاش کرد.

غفارپور گفت: با توجه به ورزش زورخانه‌ای افزایش تعداد باشگاه‌های این ورزش و قدر و منزلت ورزشکاران این رشته باید حفظ  شود.

* درحال عبور از مشکلات هستیم

نماینده  مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی هم با تبریک دهه فجر انقلاب و میلاد امام علی(ع) اظهار کرد: خوشحالیم در مکتبی پرورش پیدا کردیم که امام‌ ما امیرالمومنین(ع) است و امیدواریم کمک کند که انقلاب ما که با نام این امام و اهل بیت به این جایگاه رسید به صاحب عصر برسد.

غلامرضا شریعتی گفت: انقلاب در کوران و پیچ‌های خطرناک قرار گرفته و در پیچ آخر قرار داریم و باید استقامت فراوان انجام شود.

وی گفت: کفر جهانی به سراشیبی افتاد و دو قطب شرق و غرب با انقلاب ما بر هم ریخت و اتحاد دشمنان هم همان سراشیبی سقوط است که ما به آرمان بلند خود رسیدیم که دارای ریشه هستیم و پشت مان به مکتب اهل بیت گرم است و شایستگی داریم در دنیا سروری و آقایی داشته باشیم.

شریعتی گفت: در حال گذر از مشکلات جدی زیرساخت‌ها هستیم و کشور به زودی از مشکلات آب شرب و کشاورزی و بهداشت و درمان عبور خواهد کرد.

 

این‌مراسم با تجلیل از برترین‌های کشتی زورخانه‌ای و پهلوانی استان مازندران  و خانواده شهدا به پایان رسید.

پایان‌پیام/ ۸۶۰۰۲/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1016290

مهمترین اخبار ایران و جهان: