نیوز سیتی!
07 دی 1401 - 15:36

کشف انبار بزرگ احتکار لوازم خانگی در مهاباد به ارزش ۴۰۰ میلیارد

ارومیه - فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف انبار بزرگ لوازم خانگی احتکار شده در مهاباد به ارزش بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال، خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انتظامی آذربایجان غربی، سردار رحیم جهانبخش در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر دپو و نگهداری مقادیر قابل توجهی لوازم خانگی توسط شخصی به هویت معلوم در یک باب انباری در یکی از روستاهای اطراف شهرستان مهاباد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: مأموران انتظامی شهرستان با انجام تحقیقات اولیه موفق به شناسایی محل دپوی لوازم خانگی شده و با هماهنگی مرجع قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه، در بازرسی از انبار شناسایی شده، انواع لوازم خانگی (ماشین لباس شویی، تلویزیون، یخچال و…) که به صورت غیر مجاز دپو شده بودند، را کشف کردند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی اقلام کشف شده ۴۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: در این خصوص یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد. معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: نرخ باسوادی در این استان هم اکنون ۹۴ درصد است که نسبت به سال ۱۳۵۵ از رشد ۵۳.۷ درصدی برخوردار است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 940746

مهمترین اخبار ایران و جهان: