نیوز سیتی!
12 شهریور 1402 - 18:56

شمسایی: انتخاب و مبنای حضور بازیکن در تیم ملی عملکردش در لیگ و باشگاهش است

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت:انتخاب و مبنای حضور بازیکن در تیم ملی عملکردش در لیگ و باشگاهش است.

 شمسایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد حضورش در بازی دیدار امروز سفیر گفتمان و گهر زمین تهران اظهار داشت: امروز هفته ششم لیگ برتر برگزار شد و من از نزدیک شاهد دیدار سفیر تهران و گهر زمین سیرجان بودم.خدا را شکر بعد از حضور چند جوان در تیم ملی، باشگاه‌های ما هم رو به جوانگرایی آوردند که این موصوع خوشایند و قابل تقدیر است. همانطور که قبلاً گفتم تمام بازی‌ها لیگ توسط خودم و کادر فنی چه حضوری و چه غیر حضوری از طریق ویدیو و یا.... رصد می شوند. 

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: بارها اعلام کردم  انتخاب و  مبنای حصور بازیکن در تیم ملی عملکرد بازیکنان در لیگ و باشگاهش است متاسفانه با توجه به اینکه لیگ ما دیرتر آغاز شده بود و ما باید اسامی 25 بازیکن را جهت حصور در برزیل اعلام میکردیم بجای هفته پنجم و ششم در هفته دوم لیگ اسامی 25 بازیکن به فدراسیون اعلام شد و همین موصوع کمی دست ما را برای انتخاب بازیکن دیگر جهت حصور در تورنمنت برزیل بست. 

شمسایی ادامه داد: در حال حاضر ما پروسه بازی با برزیل و بعد از آن هم بازی‌های قرقیزستان و انتخابی آسیایی را در پیش داریم در لیست اعزامی به برزیل  می توانست یا 5 بازبکن دیگر حصور داشته باشند اما همانطور که گفتم  ما کمبود زمان داشتیم البته برای چند بازیکن مکاتباتی انجام شده باید ببینیم فدراسیون چه پاسخی به ما می دهند.. 

وی گفت: از ابتدای حضورم در تیم ملی گفتم هیچ بازیکنی قطعی  در تیم ملی جای ندارند و هر کسی بتواند عملکرد خودش را به کادر فنی  نشان دهد قطعاً به تیم ملی دعوت می‌شود امشب هم ساعت 8 شب جلسه ای با کادر فنی و از طریق ویدیو کنفرانس با مربی خود شهاب سفال منش که در کانادا هستند در ارتباط هستیم تا 16 بازیکن نهایی را جهت اردو 15 شهریور مشخص کنیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1483646

مهمترین اخبار ایران و جهان: