نیوز سیتی!
26 شهریور 1402 - 13:28

دیشب در نورآباد ممسنی چه گذشت؟

شب گذشته ۶ نفر از نیروهای بسیجی در شهرستان نورآباد ممسنی مورد شلیک دو تروریست قرار گرفته که در پی این اتفاق شوم یک نفر شهید و سه نفر به شدت مجروح شدند.

سیدعلی موسوی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج توحید توتستان در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شیراز، با محکوم‌کردن این حادثه، اظهار داشت: ۶ نفر از نیروهای بسیجی شهرستان نورآباد طی حکمی مامور به حضور در میدان اصلی شهر نورآباد شدند و در حالی که در ایستگاه توقف کرده بودند دو موتورسوار در کسری از ثانیه شروع به شلیک به سمت آنها کرد. 

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج توحید توتستان افزود: ۲ راکب موتورسوار در یک ضرب‌الاجل نیروهای بسیجی را از گردن به بالا مورد شلیک یک اسلحه ساچمه‌زنی قرار می‌دهند که طی این تیراندازی یاسر شجاعیان ۲۷ ساله به شهادت می‌رسد و سه نفر از پنج نیروی دیگر نیز به شدت زخمی می‌شوند‌. 

موسوی اضافه کرد: سه مجروح دیگر نیز به یکی از بیمارستان‌های شیراز منتقل می‌شوند که حال یکی از مجروحین وخیم گزارش شده است. 

فرمانده پایگاه مقاومت سپاه توحید توتستان اظهار داشت: شهید شجاعیان ۲۷ سال داشت و یک دختر ۷ ساله دارد، او یک کارگر معمولی و از نیروهای بسیجی بود که در این حمله کور به فیض شهادت نائل آمد.

وی تاکید کرد: تلاش نیروهای امنیتی برای دستگیری عاملان این جنایت با جدیت ادامه دارد.

پایان پیام/ن

منبع: فارس
شناسه خبر: 1501446

مهمترین اخبار ایران و جهان: