نیوز سیتی!
27 شهریور 1402 - 08:41

آتش‌سوزی اراضی کشاورزی و باغات، بیشترین حجم عملیات آتش‌نشانی بروجرد

معاون عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون یک هزار و ۷۳ عملیات توسط آتش نشانی بروجرد انجام شده است، گفت: آتش سوزی در فضای سبز، زمین‌های کشاورزی و باغات با ۵۵۰ مورد بیشترین حجم عملیات را به خود اختصاص داده است.

نادر موسیوند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون یک هزار و ۷۳ عملیات توسط آتش‌نشانی بروجرد انجام شده است، اظهار کرد: آتش سوزی در فضای سبز، زمین‌های کشاورزی و باغات با ۵۵۰ مورد بیشترین حجم عملیات را به خود اختصاص داده است.

وی بیان کرد: حیوانات موذی ۱۰۰ مورد، آسانسور ۱۴۲ مورد، سقوط در چاه ۱۰ مورد، حریق خودرو و موتورسیکلت ۳۸ مورد و حریق منزل مسکونی و تجاری ۸۸ مورد بخشی از عملیات انجام شده نیروهای آتش‌نشانی بروجرد بوده است.

معاون عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد گفت: ظرف این مدت همچنین ۹ عملیات ریزش آوار، ۱۰۳ مورد آبگرفتگی، ۱۶ مورد تصادف و ۱۷ مورد چرخ گوشت داشته‌ایم.

موسیوند با بیان اینکه بیشترین عملیات مربوط به آتش سوزی فضای سبز و مزارع بوده است، خاطر نشان کرد: متاسفانه روستاهای ما مجهز به تجهیزات آتش نشانی نیستند و همین هم باعث شده که ما بخشی از تجهیزات و نیروها را به روستاها اعزام کنیم.

وی بیان کرد: مهمترین چالش ما این است که تنها حوزه شهری را پوشش نمی‌دهیم، در حالی که نیرو و تجهیزات برای جمعیت شهری تعریف شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1501902

مهمترین اخبار ایران و جهان: