نیوز سیتی!
21 شهریور 1402 - 14:12

اجرای ۳۶۸ کیلومتر عملیات لوله‌گذاری آب در خدابنده

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در دولت سیزدهم بیش از ۳۶۸ کیلومتر عملیات لوله‌گذاری آب شامل توسعه، اصلاح و احداث خط انتقال و شبکه توزیع در شهرستان خدابنده انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس زنجان، علیرضا جزء‌قاسمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در دولت سیزدهم بیش از ۳۶۸ کیلومتر عملیات لوله‌گذاری آب شامل توسعه، اصلاح و احداث خط انتقال و شبکه توزیع در شهرستان خدابنده انجام شده است، اظهارداشت: این میزان عملیات لوله‌گذاری در مجموع با اعتباری بالغ بر یک هرزارو ۱۰۰ میلیارد ریال اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: از سال ۱۴۰۰ تا کنون بیش از ۸۷ کیلومتر عملیات توسعه شبکه، بیش از ۱۳۲ کیلومتر اصلاح شبکه، بیش از ۸۵ کیلومتر احداث خط انتقال و ۶۴ کیلومتر لوله‌گذاری اصلاح خط انتقال در شهرستان خدابنده اجرایی شده است.

وی افزود: طی ۵ ماهه نخست امسال ۲۳۰ میلیارد ریال پروژه آبرسانی در شهرستان خدابنده اجرایی شده است که با اجرای این طرح‌ها جمعیتی افزون بر ۲۰ هزار نفر از خدمات تامین آب پایدار و سالم برخوردار شدند.

جزء‌قاسمی با تشریح عملکرد شرکت آبفا طی سال جاری در شهرستان خدابنده گفت: حفر و تجهیز ۴ حلقه چاه عمیق، اصلاح و بازسازی ۵۰ کیلومتر شبکه و ۱۶ کیلومتر عملیات توسعه شبکه توزیع آب از جمله این اقدامات بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان کرد: اجرای عملیات رفع تنش آبی در شهرهای «کرسف» و «سهرورد» و ۱۵ روستای شهرستان خدابنده در سال جاری نیز از دیگر اقدامات شرکت آبفا در این شهرستان است.

 وی خاطرنشان کرد: امسال در قالب طرح جهاد آبرسانی نیز ۶۸ روستای شهرستان خدابنده با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) آبرسانی می‌شوند.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1496502

مهمترین اخبار ایران و جهان: