نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 15:43

۱۰۵ پروژه بهداشتی و درمانی در لرستان احداث می‌شود

خرم‌آباد - رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از احداث ۱۰۵ پروژه بهداشتی و درمانی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام دلفان امروز چهارشنبه در آئین گرامیداشت روز پزشک در دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تبریک روز پزشک و داروساز اظهار داشت: مطالبات پزشکان و حل مشکلات دانشگاه را تا بالاترین مرجع تصمیم‌گیری در کشور پیگیری کرده‌ایم و با حضور در کمسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی مسائل فوق‌الذکر را مطرح کرده‌ایم و به دنبال حل آنها هستیم.

وی با ارائه گزارشی از پروژه‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، تصریح کرد: پروژه‌های عمرانی دانشگاه بسیار خوب و بادقت پیش رفته است و در طی ۲۰ ماهه گذشته موفق به افتتاح ۶۰ پروژه در حوزه درمان و بهداشت استان شده‌ایم که تقریباً هر ۱۰ روز یک پروژه در راستای رضایتمندی بیشتر مردم و ارائه خدمات مطلوب‌تر در دانشگاه افتتاح شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در بخشی دیگر از سخنان خود، بیان داشت: ۱۰۵ پروژه بهداشتی و درمانی دیگر را در حال پیگیری داریم که چهار پروژه کلان آن ساخت چهار بیمارستان با بیش هزار و ۱۰۰ تخت بیمارستانی در شهرهای خرم‌آباد، دورود، کوهدشت و رومشکان است و با خریداری به‌موقع تجهیزات سنگین تشخیصی در حوزه درمان علاوه بر کاهش هزینه‌های خرید، در آینده نزدیک دستگاه «ام آر ای» مرکز آموزشی درمانی شهدای عشایر خرم‌آباد و بیمارستان هفت‌تیر دورود نیز به مجموعه بخش درمان دانشگاه اضافه خواهد شد.

دلفان، افزود: امروز پزشکان مشغول خدمت در دورترین و صعب‌العبورترین مناطق جغرافیایی لرستان هستند و توانسته‌ایم با برداشتن روش‌های سقفی، پلکانی و ارتقای در آمد پزشکان در بحث ماندگاری آنها و خدمات‌دهی شأن را در مراکز بیمارستانی تقویت کنیم.

وی گفت: مناطق محروم و کم‌برخوردار از اولویت‌های اولیه خدمات‌رسانی قرار دارند و به همین خاطر دانشگاه در رتبه نخست اردوهای جهادی کشور قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، عنوان کرد: در بحث مدیریتی اکنون از افراد مجموعه دانشگاه بهره می‌بریم و علاوه بر تعامل سازنده و پویا همواره استقلال خود را در همه حوزه‌ها حفظ کرده‌ایم و همه بخش‌ها را علاوه بر مدیریت مستمر، مورد پایش و نظارت دقیق قرار می‌دهیم

بنابراین گزارش، در این آئین از پزشکان پیش‌کسوت و فعال و دانشجویان رشته پزشکی که در مسابقات ورزشی مقام به دست آورده بودند تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1464102

مهمترین اخبار ایران و جهان: