نیوز سیتی!
19 شهریور 1402 - 15:02

آموزش و پرورش کانون تربیت فرزندان است

ساری- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران از آموزش و پرورش به عنوان کانون و پرچمدار حوزه تربیت یاد کرد و گفت: این نهاد در دوران دفاع مقدس پیشگام بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار محمد حسن سلامی ظهر یکشنبه در نشست با مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران با اشاره به نقش آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت، اظهار داشت: آموزش و پرورش کانون تربیت و پرچمدار حوزه تربیت است.

وی با با بیان اینکه تقدیم قریب به دو هزار شهید گواه این جلوداری است، افزود: این نهاد تعلیم و تربیتی باید مورد توجه دستگاه‌ها باشد و همه باید برای ساختن جوانان در تراز انقلاب به این مجموعه کمک کنیم.

سرهنگ پاسدار سلامی با بیان اینکه آموزش و پرورش در دوران دفاع مقدس پیشتاز بوده است و باید در حوزه نشر و ترویج این فرهنگ نیز پیشتاز باشد، به حماسه آفرینی دانش آموزان و معلمان اشاره کرد و افزود: این مجاهدان از خطوط مقدم جبهه تا پشت جبهه الگوی اخلاق بودند.

این مسئول با اشاره به اینکه در جنگ ترکیبی دانش آموزان مورد هجمه قرار دارند، اذعان داشت: وظیفه داریم با نشر و ترویج فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس و سبک و سیره شهدا راه سعادتمندی را به فرزندان این کشور نشان دهیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی، بازدید دانش آموزان از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، ارائه درس دو واحدی مبانی دفاع مقدس، تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان آموزش و پرورش و تدوین نقش آموزش و پرورش در دفاع مقدس را از جمله برنامه‌های با محوریت آموزش و پرورش عنوان کرد.

سرهنگ پاسدار سلامی خاطرنشان کرد: به برکت خون شهدا هزاران فعالیت و برنامه به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس در مدارس استان برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1492946

مهمترین اخبار ایران و جهان: