نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 22:11

تحقق برنامه های دولت نیازمند همراهی مردم است

قزوین- استاندار قزوین گفت:

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی بعد از ظهر دوشنبه در دیدار با امام جمعه تاکستان با بیان اینکه تغییرات مدیریتی در شهرستان تاکستان به فضای خدمت در این شهرستان عمق بخشیده است، اظهار کرد: تغییرات باید به افزایش سرعت خدمت رسانی به مردم منتهی شود.

وی بیان کرد: اقدامات خوبی در دولت سیزدهم در شهرستان تاکستان برنامه ریزی و انجام شده که به زودی مردم تاکستان نتایج و دستاوردهای این اقدامات را خواهند دید.

استاندار قزوین با بیان اینکه حمایت مردم از دولت شرط تحقق برنامه‌های دولت و پیشرفت تاکستان است، ادامه داد: با حمایت مردم بدون شک در مسیر پیش رو اتفاقات خوبی در شهرستان تاکستان خواهد افتاد و شاهد شکوفا شدن شهرستان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه توسعه کشاورزی در تاکستان نیازمند رفع مشکل کم آبی است، اضافه کرد: راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی و بهره‌برداری از سد نهب توسعه شهرستان را به دنبال دارد.

اعلایی در پایان یادآور شد: شهرک گلخانه نودهک یکی از بزرگترین شهرک‌های گلخانه‌ای کشور است و می‌تواند اقتصاد شهرستان تاکستان را بیش از پیش شکوفا کند.

آیت الله علی اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری نیز در این دیدار یادآور شد: تمامی دولتها در انقلاب اسلامی کار کرده‌اند اما میزان این خدمات فراز و نشیب داشته است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1474102

مهمترین اخبار ایران و جهان: