نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 11:47

اقدام ناوگروه ۳۶۰ مصداق هجرت برای حکم الهی بود

بندرعباس -نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: ناوگروه ۳۶۰نیروی دریایی ارتش سرفصل عزت و سربلندی مسلمانان، در هجرت است و هجرت شما به آبهای بین المللی و دوردست برای دفاع از منافع اسلام و کشور است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد عبادی زاده در دیدار با فرماندهان و کارکنان منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: سرفصل عزت و سربلندی مسلمانان، در هجرت است و هجرت شما به آبهای بین المللی و دوردست برای دفاع از منافع اسلام و کشور، مصداق بارز حکم الهی است که شایسته بدان عمل شد.

وی با بیان این که مجاهدت شما در نیروی دریایی ارتش، یک سلوک عملی و درونی است و شما محافظان حدود الهی هستید، خاطرنشان کرد: شما با انجام مأموریت های دریانوردی برای دفاع از منافع اسلام، از منظر حکم الهی، الصایحون و الحافظون هستید.

حجت الاسلام عبادی زاده به نقش ناوگروه ۳۶۰ در ایجاد اقتدار برای ایران اسلامی و قوای مسلح کشورمان افزود: این نقش آفرینی در شرایطی رقم خورد که دشمن گمان می برد با تحریم های ظالمانه می تواند ملت ایران را به زانو درآورد اما این ملت با اتکای به نسل جوان خود و ایمان و خودباوری توانست بر قله های اقتدار و عزت بایستند و نفس عمل ناوگروه ۳۶۰ ارتش جمهوری اسلامی ایران مصداق عزت آفرینی برای یک ملت بود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان بر ضرورت بازخوانی اهمیت مأموریت ناوگروه ۳۶۰ و تاریخ سازی آن برای کشورمان برای دانش آموزان و دانشجویان و تبیین ابعاد مختلف آن تأکید کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1474790

مهمترین اخبار ایران و جهان: