نیوز سیتی!
18 شهریور 1402 - 13:41

تحکیم مدارس، مساجد و خانه موجب تربیت صحیح دانش آموزان می شود

فرمانده سپاه سلمان گفت: تحکیم پیوند بین مدارس، مساجد و خانه بسیار اهمیت دارد و موجب تربیت صحیح تر دانش آموزان خواهد شد که بسیج این مسئله را از دیرباز پیگیری می کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اظهار داشت: یاد و خاطره شهدای عزیز و گرانقدر استان و کشور را به خصوص شهدای دانش آموز و فرهنگی را گرامی می داریم.

وی افزود: انقلاب اسلامی سرآغاز ایجاد تحول به نفع مستضعفین عالم شد و این تفکر انقلابی نشأت گرفته از اسلام ناب محمدی همواره در طول عمر برکت خود مورد هجوم استکبار در همه میدان ها شده است.

شفائی تصریح کرد: دشمن در سال گذشته با تمام داشته ها در قالب جنگ ترکیبی و هدفمند برای تضعیف انقلاب به سراغ مردم ایران آمد و یکی از اقشاری که بسیار به آن امید داشت قشر دانش آموز بود.

وی افزود: فرصت تعطیلی مدارس که به خاطر شیوع بیماری کرونا بود؛ باعث شد تا دشمن برنامه ویژه ای برای داشن آموزان در فضای مجازی بگذارد تا بتواند در باور آن ها تغییر بوجود بیاورد.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: با وجود همه برنامه های دشمنان آن چیز که در صحنه عمل بوجود آمد این بود که دشمن مجدد پوزه اش به خاک مالیده شد؛ اما قطعا مجدد با برنامه های جدید به میدان خواهد آمد.

وی تأکید کرد: وظیفه ما این است که با تجربه گذشته به گونه ای به میدان مقابله با آنان برویم که کمترین آسیب را متحمل شویم. ما باید آگاه باشیم که دشمن با چه برنامه ای به میدان خواهد آمد.
شفائی تصریح کرد: رسالت امروز بسیج این است که با تمام ظرفیت در کنار مدارس برای مقابله با برنامه های دشمن و تربیت صحیح دانش آموزان باشد.

وی خاطرنشان کرد: تحکیم پیوند بین مدارس، مساجد و خانه بسیار اهمیت دارد و موجب تربیت صحیح تر دانش آموزان خواهد شد که بسیج این مسئله را از دیرباز پیگیری می کند.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1491202

مهمترین اخبار ایران و جهان: