نیوز سیتی!
14 شهریور 1402 - 15:27

تاکید قلعه نویی اللهیار و حزباوی را راهی ازبکستان کرد

مهاجم هال سیتی انگلیس با توجه به امیدواری امیر قلعه نویی، در مرحله اول انتخابی المپیک پاریس در کنار تیم امید حاضر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال امید ایران برای حضور در دور اول انتخابی المپیک پاریس راهی تاشکند ازبکستان شده است. ملی‌پوشان زیر ۲۳ سال ایران در حالی تمرینات خود را قبل از دیدار با هنگ کنگ پشت سر می‌گذارند که شرایط این تیم با ورود بازیکنان لژیونر نظر محمدامین حزباوی، علی پوردارا و الهیار صیادمنش متفاوت‌تر از گذشته شده است.

حزباوی و صیادمنش قرار بود در اردوی تیم ملی بزرگسالان حضور داشته باشند اما امیر قلعه نویی پیغام مهمی را برای آنها مخابره کرد تا بازیکنان جوان فوتبال ایران بدون هیچ شک و شبهه‌ای در اردوی تیم امید حاضر شوند.

صیادمنش که مدت‌هاست جایی در ترکیب هال سیتی انگلیس ندارد برای اینکه نظر مربیان باشگاهی اش را بار دیگر جلب کند پیشنهاد مشترک قلعه نویی و عنایتی را برای حضور در تیم امید پذیرفت. او در حالی بلیت لندن به تاشکند را تهیه کرد که پل ورودش به تیم ملی بزرگسالان برای جام ملت‌های آسیا از مرحله اول انتخابی المپیک پاریس با امیدها می‌گذرد. دو لژیونر تأثیرگذار جوان فوتبال ایران که حالا تبدیل به نقطه اتکای برنامه فنی عنایتی در تاشکند خواهند بود تا با عملکرد احتمالی مثبت خود بتوانند نظر قلعه نویی را نیز برای ورود به اردوی تیم ملی بزرگسالان افزایش دهند.

تیم فوتبال امید ایران برای رسیدن به المپیک ۲۰۲۴ پاریس راه سخت و دشواری دارد که اولین مرحله آن از روز چهارشنبه هفته جاری در شهر تاشکند ازبکستان آغاز خواهد شد.

ملی‌پوشان کشورمان در این مرحله سه دیدار برگزار خواهند کرد و برای رسیدن به جمع ۱۶ تیم نهایی باید صدرنشین گروه شوند. البته از بین ۱۱ گروه مرحله اول ۴ تیم دوم برتر هم راهی مرحله بعد می‌شود تا به همراه قطر میزبان برای رسیدن به المپیک مسابقه دهند.

برنامه و ساعت دیدارهای تیم فوتبال امید ایران به شرح زیر است:

چهارشنبه ۱۵ شهریور
* ایران - هنگ‌کنگ، ساعت ۱۵:۳۰

شنبه ۱۸ شهریور
* ایران - افغانستان، ساعت ۱۵:۳۰

سه‌شنبه ۲۱ شهریور
* ایران - ازبکستان، ساعت ۱۷:۳۰

منبع: مهر
شناسه خبر: 1486646

مهمترین اخبار ایران و جهان: