نیوز سیتی!
15 شهریور 1402 - 21:38

دشمن به دنبال تضعیف ایمان ها است

بیرجند- رئیس جمهور با بیان اینکه دشمن به دنبال تضعیف ایمان‌ها است، گفت: باید به تعبیر رهبری، به دنبال تقویت ایمان باشیم چراکه تداوم انقلاب در گرو این امر است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رئیسی شامگاه چهارشنبه در دیدار با نخبگان خراسان جنوبی با اشاره به خدمات موکب داران در پذیرایی از زائران اربعین در عراق بیان کرد: خدمات سخاوتمندانه دولت عراق، تمام نهادها، ارگان‌ها و افرادی که در این رویداد تمدن ساز و بزرگ جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به اهمیت اربعین اظهار کرد: اربعین رویداد بزرگ، خاطره انگیز و تمدن ساز برای جهان اسلام بوده که ان شالله زمینه ساز ظهور مقدس منجی عالم بشریت خواهد بود.

رئیسی با اشاره به مسائل مطرح شده از سوی افراد حاضر در جلسه بیان کرد: امروز وظیفه تمام افرادی که صاحب سخن و قلم هستند، این است که اطلاعات شأن را به روز کرده و در مقابل هجمه سنگینی که برای شکل گرفتن ادراک‌ها در جنگ ترکیبی به وجود آمده، در حوزه‌های مختلف جهاد تبیین را عهده بگیرند.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال تضعیف ایمان‌ها است، گفت: باید به تعبیر رهبری، به دنبال تقویت ایمان باشیم چراکه تداوم انقلاب در گرو این امر است.

رییس جمهور اظهار کرد: دولتمردان و فعالان اقتصادی باید با عمل خود در دل مردم ایجاد امید کنند تا دشمن نتواند با جنگ شناختی و ادراکی ایجاد یاس کند.

وی با بیان اینکه تبیین باید با باز شدن گره‌های ذهنی همراه باشد در غیر اینصورت به یاس و نا امیدی تبدیل می‌شود، افزود: تمام بیان‌ها باید ناظر به گره‌های ذهنی باشد که دشمن با اقدامات و ناکارآمدی‌های خود ایجاد می‌کند.

رئیسی با بیان اینکه جای خرسندی است که بیش از ۲۰۰ مجموعه علم و فناوری و دانش بنیان در مرکز استان وجود دارد، تاکید کرد: باید به تعبیر رهبری، شرکت‌های دانش بنیان به لحاظ کمی و کیفی ارتقا پیدا کند.

وی با بیان اینکه امروز ۴۰۰ هزار نفر با شرکت‌های دانش بنیان ارتباط دارند که گام بسیار موفقی است، گفت: باید صنعت و دانشگاه در کنار هم باشند که این اتفاق افتاد و باید بدون وقفه انجام شود.

این خبر در حال تکمیل است....

منبع: مهر
شناسه خبر: 1488490

مهمترین اخبار ایران و جهان: