نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 02:21

بهبود وضعیت خدمات درمانی در استان بوشهر/ تجهیزات تقویت می‌شود

بوشهر- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: بهبود وضعیت خدمات درمانی در استان بوشهر یکی از اولویت‌های مهم ما در سال جاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن پاپری زارعی سه‌شنبه‌شب در نشست با مسئولان و پرسنل بیمارستان‌های شهر گناوه اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌های سلامت در شهرستان گناوه اتفاقات خوبی رخ داده است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت درمان و سلامت مردم باید کاری کنیم تا مشکلات در این حوزه به حداقل برسد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر خاطرنشان کرد: یکی از اهداف مهم امسال، ارتقای حوزه درمان است تا مردم استان از لحاظ تجهیزات و امکانات مشکلی نداشته باشند.

پاپری زارعی بیان کرد: در حوزه شهرستانی ۱۴۰ میلیارد ریال به ۲ بیمارستان در گناوه اختصاص داده شده که ۱۰۰ میلیارد دیگر نیز با اولویت تأمین تجهیزات تخصصی اختصاص خواهیم داد.

وی افزود: تاکید کرد: با توجه به اینکه تنها راه ورودی هر ۲ بیمارستان که در بارندگی سال گذشته مسدود و باعث ایجاد خلل در تردد و خدمت رسانی به مردم شده بود، با قید فوریت بهسازی لازم تا قبل از شروع بارندگی سال جاری انجام گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1476202

مهمترین اخبار ایران و جهان: