نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 16:17

تأمین نیازمندی‌های تولید در استان تهران از اولویت ها است

ری- استاندار تهران با اشاره به اینکه جبران ناترازی برق به عنوان مشکل تولید باید از سر راه برداشته شود گفت: تأمین نیازمندی‌های تولید در استان تهران از اولویت ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری پیش از ظهر پنج شنبه در حاشیه مراسم افتتاح پست برق شهرک صنعتی شمس‌آباد که به مناسبت آغاز هفته دولت انجام شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ویژگی‌های پست برق شهرک صنعتی شمس‌آباد طول ۲ و نیم کیلومتر دو مداره آن است.

فخاری در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر عنوان داشت: شهیدان رجایی و باهنر به عنوان اسوه و نمونه دولتمردان در تراز انقلاب اسلامی هستند و افتخار می‌کنیم در این ایام به یاد منش و سیره شهدای گرانقدر به ویژه شهدای دولت، هفته دولت را با این پروژه آغاز می‌کنیم.

وی با تشکر از شرکت برق و وزارت نیرو افزود: جبران ناترازی برق به عنوان مشکل تولید باید از سر راه برداشته شود و در موقعیت فعلی با بهره برداری از پست موقت و در آینده پست مجاور ۶۳ کیلوولتی اطمینان بخشی برای صنعت ایجاد شود.

استاندار تهران عنوان کرد: در جلسه قبل یکی از دغدغه‌های تولیدکنندگان، قطع مکرر برق بود که باید اطمینان‌بخشی ایجاد شود، چرا که تولید مترادف با تأمین نیازمندی‌های انرژی به ویژه برق می‌باشد.

فخاری سپس گفت: امید است شاهد رشد تولید و تحقق شعار سال باشیم و سهمی در توسعه و تعالی کشور داشته باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1466402

مهمترین اخبار ایران و جهان: