نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 11:23

آب شرب استان سمنان؛ در وضع بحرانی!

رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی گفت: آب شرب در استان سمنان در وضع بحرانی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عباس گلرو، نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در آیین آغازین برنامه‌های هفته دولت سال ۱۴۰۲ در آستان مقدس امامزاده یحیی (ع) سمنان اظهار کرد: تفکیک قوا در عین تقسیم وظایف و همکاری نزدیک و صمیمانه از برکات نظام جمهوری اسلامی و خون شهداست.

وی با بیان اینکه امروز در راستای راهبرد مقام معظم رهبری شاهد خنثی‌سازی تحریم‌ها هستیم، گفت: مجلس و دولت خادم ملت هستند و برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نگاه کلان و راهبردی دولت سیزدهم در رفع مشکلات، جهش مسکن و دانش‌بنیان، محرومیت‌زدایی از روستاها و سوق دادن بودجه از حوزه برخوردار به حوزه غیربرخوردار، بسیار ارزنده است.

گلرو خاطرنشان کرد: در استان سمنان نیز این مهم را در بحث گازرسانی، آب شرب، راه، اینترنت و سایر موارد در روستاها با مدیریت استاندار سمنان شاهدیم که این امر نشان از همکاری دولت و مجلس دارد.

روحیه جهادی؛ مدال افتخار دولت سیزدهم

حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان نیز در این مراسم اظهار کرد: امام‌خمینی (ره) در باب شهادت شهیدان بهشتی، باهنر و رجایی می‌فرمایند، محور کار ما خداست و این شهادت‌ها هیچ خللی در اراده، تصمیم و عمل ما ایجاد نمی‌کند.

وی گفت: مقام معظم رهبری از روحیه جهادی، تلاش و کار آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور تقدیر کردند که در واقع این مهم مدال افتخار دولت سیزدهم است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بیان کرد: در استان‌ها نیز این روحیه جهادی، تلاش و کار شبانه‌روزی با مدیریت استانداران استمرار پیدا کرده است.

مطیعی گفت: خدمت به مردم و برای رضایت خداوند، جایگاه ما را بالا برده و عزت به ارمغان می‌آورد.

وی بیان کرد: ما وظیفه داریم از زحمات و تلاش‌های بی‌شائبه دولت سیزدهم در استان سمنان با مدیریت جهادی استاندار سمنان تقدیر کنیم.

پایان پیام/74007/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1465890

مهمترین اخبار ایران و جهان: